بار وانت تهران با سامانه هوشمند نت بار

نت بار سامانه هوشمند حمل بار در سراسر ایران علاوه بر حمل بارهای سنگین در زمینه حمل انواع بار وانت در تهران و سایر شهرستان ها اقدام به ارائه خدمات با تکنولوژی های روز دنیا می کند کافی ست سامانه اعلام و پیگیری بار نت بار را دریافت کنید و از خدمات ویژه بهره مند شوید.

با کلمه وانت به یاد وانت پیکان و نیسان می افتیم.وانت خودروی باری کوچک است که ظرفیت حمل بار از 100 کیلوگرم تا 2 تن را دارا می باشد وانت معمولا برای بارکشی استفاده می شود و مورد استقبال خیلی از راننده هاست.

تاریخچه وانت در ایران

وانت پیکان

در سال 1346 ایران خودرو وانت پیکان را تولید کرد این نوع وانت فقط در ایران ساخته و استفاده می شود و کمک فراوانی به صنعت حمل و نقل ایران کرد.

ایران خودرو تبریز اصلی ترین مرکز تولیدی پیکان وانت محسوب می شود پیکان وانت تنها بازمانده خودرو پیکان می باشد.

ظرفیت اعلام شده جهت حمل بار در وانت پیکان از 100 تا 700 کیلوگرم می باشد.

باروانت تهران با سامانه هوشمند نت بار
وانت نیسان

شرکت زامیاد از سال 1342 مشغول به ساخت خودروهای سنگین و نیمه سنگین بود و در سال 1349 وانت نیسان با ظرفیت 2 تن را تولید و روانه بازار کرد.وانت نیسان به دلیل قدرت و استحکامی که دارد جزو خودروهای پرطرفدار ایران محسوب می گردد و در حال حاضر در حال تولید محصول دیزلی خود می باشد.

پس از مدتی زامیاد مدل شوکا یا وانت نیسان لوکس را به بازار ارائه کرد.

باروانت در تهران با سامانه هوشمند نت بار

وانت پراید

شرکت سایپا در سال 1389 نمونه وانت پراید را معرفی کرد که ظرفیت حمل این نوع خودرو حدود 450 الی 500 کیلوگرم اعلام شده است.

باروانت تهران با سامانه هوشمند نت بار

وانت آریسان

پس از تولید وانت پیکان ایران خودرو وانت آریسان را وارد بازار کرد این خودروها بسیار قوی و قدرتمند هستند و ظرفیت بار آریسان از سوی ایران خودرو 750 کیلو گرم اعلام شده است.

بار وانت تهران با سامانه هوشمند نت بار

کارو

گروه بهمن نیز وانت کوچک چینی را با نام کارو به بازار عرضه کرد و دو نسخه تک کابین و دو کابین را وارد بازار کرد که نسخه تک کابین آن ظرفیت حمل 830 کیلوگرم را برای این خودروی باری اعلام کرد.

باروانت تهران با سامانه هوشمند نت بار

مزدا

توسط شرکت بهمن دو نسخه تک کابین و دو کابین آن روانه بازار شد این وانت 40 ساله که نسخه تک کابین آن ظرفیت 1000  کیلوگرم اعلام شده است.

 

باروانت تهران با سامانه هوشمند نت بار

تندر 90

وانت تندر 90 یکی از جدیدترین وانت های عرضه شده است و طبق اعلام سازنده آن توانایی حمل با ظرفیت 800 کیلوگرم را دارد.

باروانت تهران با سامانه هوشمند نت بار

تا این قسمت به صورت کلی با انواع وانت ها آشنا شدیم با ادامه مطالب با ما همراه باشید.

رانندگان وانت بار می توانند بارهای درون شهری و برون شهری مختلفی بر اساس ظرفیت حمل خود جابه جا کنند.

وانت بار به دلیل ارزان بودن قیمت حمل نسبت به کامیونت از سرویس های حمل و نقل محبوب به شمار می آید.وانت توانایی جابه جایی انواع لوازم منزل از قبیل لوازم برقی و چوبی و سایر کالاهای صنعتی و حمل بارهای تره بار را بر اساس ظرفیت حمل خود دارد.

همانطور که عنوان شد قیمت وانت به دلیل ارزان بودن باعث جذب بیشتر کاربران جهت حمل بارهای سبک بار می شود و این ارزان بودن عواملی را شامل می شود که بر روی نرخ تاثیر به سزایی دارد این عوامل شامل:

  • وزن بار

در محاسبه قیمت میزان تناژ و یا وزن بار تأثیر به سزایی دارد هرچقد میزان وزن بالاتر رود قیمت بیشتر می شود

  • ساعت حمل بار

جهت حمل،ساعت مشخصی وجود دارد در صورتی که زمان بیشتری جهت حمل بار صرف شود روی قیمت نهایی مؤثر می باشد

  • محدوده جغرافیایی

در کلان شهرها بعضی از مناطق در محدودیت طرح ترافیک قرار می گیرند که به یک میزان مشخص این مبلغ بالا می رود

  • زمان حمل بار

زمان حمل بار برای بارهای برون شهری تأثیر چندانی ندارد ولی در بارهایی که در کلان شهر جابه جا می شود در زمان های مشخص شده امکان ترافیک وجود دارد که این فاکتور نیز بی تأثیر نمی باشد.

  • شرایط جوی نامناسب
  • تعطیلات ویژه
  • هزینه کارگر

معمولا جهت حمل بارهای اثاثیه به انتخاب کاربر تعدادی کارگر درخواست می شود که آن هزینه ها به صورت هوشمند در سامانه نت بار قیمت گذاری و اعلام می گردد.

  • درخواست نیروی بسته بند جهت بار اثاثیه 

حمل اثاثیه منزل در صورت داشتن وسایل تزئینی و شکستنی نیاز به بسته بندی های کاملا حرفه ایی دارد که در صورت انتخاب نیروی بسته بند نیز باید مبلغ اضافه تری را کنار بگذارید.

نحوه پیدا کردن سرویس حمل و نقل مناسب

نت بار به عنوان سامانه جامع و هوشمند در حوزه حمل بار علاوه بر اعلام بارهای سنگین در زمینه حمل بارهای وانت و اسباب کشی با ارائه تکنولوژی روز دنیا اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار نت بار توانسته سبب راحتی شما شود بدون اینکه به دنبال شرکت های حمل و نقل و یا باربری های مختلف بروید و در حال قیمت گرفتن از هر شرکتهای دیگر هستید با دریافت این سامانه می توانید ثبت بار خود را انجام دهید

محاسبه آنلاین هزینه حمل بار
 قبل از اعلام بار نهایی می توانید قیمت را به صورت هوشمند بر اساس جزئیاتی که وارد سامانه می کنید مشاهده نمایید و در صورت پذیرفتن ثبت نهایی بار خود را انجام دهید.حتی در صورت ثبت نهایی قبل از اینکه راننده بار را پذیرش کند شما می توانید بار خود را لغو نمایید.
نحوه صدور بارنامه و بیمه نامه در نت بار

جهت حمل بارهای برون شهری بارنامه و بیمه نامه صادر می گردد.بارنامه  یا bill of lading سندی ست که تمامی اطلاعات مربوط به حمل کالا در آن ذکر می گردد و این سند توسط شرکت های حمل و نقل و باربری ها صادر می گردد سامانه نت بار در سراسر ایران نمایندگی های شرکت های حمل و نقل را دارا می باشد  شما پس از اعلام بار در سامانه نت بار می توانید بیمه و بارنامه خود را دریافت نمایید.

حمل بار وانت در استان ها

نت بار با ارائه سامانه هوشمند این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که بارهای خود رااز تهران به سایر شهرها و استان های سراسر ایران ثبت کنند علاوه بر آن شما در هر شهر و یا استانی از ایران می توانید با مشخص کردن مبدا و مقصد اعلام بار کنید و خدمات ویژه ای دریافت نمایید.

بار وانت تهران با سامانه هوشمند نت بار
صاحبان صنایع کشور

صاحبان کالا و تولیدکنندگان سراسر ایران می توانند با عضویت در سامانه هوشمند نت بار بارهای وانت بار تا سنگین بار خود را اعلام کنند و رصد لحظه ای فرایند بار را داشته باشند با علام بار در نت بار،بار شما با امنیت بالایی جابه جا خواهد شد

بار وانت تهران با سامانه هوشمند نت بار

, ,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

چهار + هجده =

فهرست