اسباب کشی تهران با سامانه هوشمند نت بار

 اسباب کشی به صورت هوشمند را با سامانه نت بار امتحان کنید.

به فصل اسباب کشی نزدیک شدیم و در تهران به دلیل حجم جابه جایی بالا ممکن است میزان هزینه دریافتی جهت حمل اثاثیه منزل نیز بالا رود اما این موضوع دلیل قانع کننده ای نیست.ممکن است شما برای اسباب کشی خود در تهران با اکثر باربری های اطراف خود تماس بگیرید و یا ممکن است با سرچ در گوگل بخواهید از باربری های دیگر نیز قیمت دریافت کنید.

ممکن است با سرچ اسباب کشی سایت نت بار به شما نمایش داده شود پس می توانید به صورت هوشمند اعلام بار اسباب کشی خود را از طریق نت بار انجام دهید ما شما را در ادامه راهنمایی خواهیم کرد که به چه نحوی اپلیکیشن نت بار را دانلود کنید و چگونه درخواست خودور حمل اثاثیه منزل را ثبت کنید.

در مقاله های قبلی درباره اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل به طور مفصل صحبت کردیم می توانید به آن ها نیز سری بزنید.

اسباب کشی تهران با سامانه هوشمند نت بار

اسباب کشی 

حمل اثاثیه منزل از یک مکان به مکان دیگر به وسیله خودروهای باری و مخصوص را اسباب کشی می گویند امکان دارد وسایل های شما جهت حمل زیاد باشد امکان دارد حجم کمی را بخواهید جابه جا کنید پس باید قبل از ثبت درخواست خود از میزان حجم لوازم خود مطمئن شوید تا خودروی مناسب را سفارش دهید.نت بار در تهران و سایر شهرها قادر به ارائه خدمات خود می باشد شما می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

جهت سفارش اسباب کشی اپلیکیشن اعلام و پیگیری نت بار وارد لینک زیر شوید

اعلام و پیگیری نت بار ویژه صاحبان بار

نحوه اعلام اسباب کشی

پس از دانلود اپلیکیشن شماره همراه خود را وارد می کنید و پس از آن وارد صفحه اصلی اعلام بار می شوید در ابتدا باید مبدا و مقصد خود را یا از روی نقشه و یا با جستجوی مکان خود بر اساس استان و بعد شهر مشخص کنید.پس از تعیین مبدأ و مقصد وارد بخش اسباب کشی می شوید و در این قسمت شما می توانید بر اساس حجم و وزن اثاثیه خود خودرو مناسب را انتخاب کنید یا می تونید خاور و یا نیسان را در این قسمت سفارش دهید با تعیین هر خودرو جزئیات دیگر شامل پلاک مبدأ و مقصد،تعداد طبقه مبدأ و مقصد،واحد مبدأ ومقصد را مشخص کنید.

اسباب کشی تهران با سامانه هوشمند نت بار

مشخص کردن تعداد کارگر

در قسمت وارد کردن تعداد کارگر به تعداد طبقات مبدأ و مقصد توجه کنید و بر اساس هر طبقه یک کارگر در نظر بگیرید.با مشخص کردن تعداد کارگر قسمت وسایل سنگین به شما نمایش داده می شود هر وسیله سنگینی مانند یخچال ساید،ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،تردمیل و … به ازای هر طبقه قیمت آن به میزان مشخص شده ای افزایش می یابد.

آسانسور حمل بار اگر در مکان بارگیری و تخلیه آسانسور حمل بار دارید تیک آن زده شود زیرا بر روی میزان مبلغ نهایی مؤثر می باشد.

به قسمت بسته بندی می رسیم اگر بسته بندی وسایل را خودتان انجام داده باشید که هزینه بسته بندی محاسبه نمی شود در غیر اینصورت هزینه بسته بندی به صورت جداگانه بر اساس میزان وسایل قابل بسته بندی محاسبه خواهد شد.

سعی کنید چند ساعت قبل از بارگیری درخواست خود را ثبت کنید و تاریخ و ساعت آن مشخص کنید.

بعد از تکمیل اطلاعات در اپلیکیشن بر روی مشاهده پیش فاکتور کلیک کنید و وارد مرحله ثبت نهایی می شوید در این قسمت جزئیات درخواست شما را همراه با قیمت نمایش می دهد در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه وارد بخش ویرایش می شوید و آن را ویرایش می کنید و در غیر این صورت بر روی ثبت نهایی کلیک می کنید و بار شما ثبت و اعلام می شود.

پیگیری بار ثبت شده

شما می توانید در قسمت پیگیری بار وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید وارد قسمت پیگیری اسباب کشی می شوید و بار خود را مشاهده می کنید در صورت پذیرش از سوی راننده اطلاعات برای شما ارسال می شود و می توانید در این قسمت از ابتدای بارگیری تا انتهای بار خود را رصد نمایید.

 

ارتباط با کارشناسان نت بار با شماره 45175-021 

 

, ,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1 × 4 =

فهرست