حذف واسطه های توزیع بار با سامانه هوشمند بار

حذف واسطه های توزیع بار با سامانه هوشمند حمل بار

به گزارش آوامسکن امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی از سامانه الکترونیکی توزیع بار رونمایی گردید که یکی از مزیت های این سامانه حذف واسطه های توزیع بار می باشد.

در حاشیه سومین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی از سامانه هوشمند توزیع بار رونمایی گردید.

حذف واسطه های توزیع بار
محمد میرزایی منش مدیرعامل این سامانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

این سامانه هوشمند مختص صنعت حمل و نقل کالا در سراسر کشور می باشد که به طور کلی در 12 فاز طراحی گردیده است که یک فاز آن امروز توسط وزیر محترم راه و شهرسازی رونمایی شد.

نحوه توزیع بار

بارهای اعلام شده از سوی شرکت های حمل و نقل و صنایع تولیدی کشور و یا عموم مردم به وسیله اپلیکیشن رانندگان نت بار به اطلاع رانندگان سراسر کشور خواهد رسید.

باربری

بنیان گذار سامانه هوشمند حمل بار نت بار گفت:شرکت های حمل و نقلی در این سامانه می توانند بدون دخل و تصرف در نرخ کرایه،بارهای موجود را به رانندگان ارجاع داده و کمیسیون خود را دریافت نمایند. از این رو رانندگان می توانند بدون نگرانی از تضییع حقوق خود و دخل و تصرف شرکت های حمل و نقلی مبادرت به حمل کنند.

نحوه دریافت بار از سامانه توسط رانندگان

رانندگان در سراسر کشور با دریافت اپلیکیشن رانندگان نت بار می توانند اعلام بارهای سراسر کشور را مشاهده نمایند و براساس جزئیات بارهای اعلام شده پذیرش حمل را برعهده بگیرند.

حذف واسطه مزیت سامانه هوشمند نت بار

میرزایی منش با تاکید بر اینکه با تولید بازارگاههای الکترونیکی هزینه های اضافی به مشتریان و صاحبان کالا و رانندان کامیون تحمیل نمی گردد بیان کرد:حذف واسطه ها یکی از مزیت های سامانه های الکترونیکی حمل کالای برون شهری است که بر مبنای مطالعات انجام شده با استقبال خوب رانندگان کامیون مواجه شده است.

حذف واسطه های توزیع بار
                                  شما می توانید برای مشاهده این مطلب به سایت آوا مسکن مراجعه نمایید.
, ,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

15 − 4 =

فهرست