بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات از غرفه نت بار

بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات از غرفه نت بار

 

بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات از غرفه نت بار

 

مدیرعامل شرکت مخابرات در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، با حضور در غرفه نت بار به گفتگو با مدیران این استارت آپ پرداخت.
صبح شنبه بیست و نهم تیرماه مدیرعامل شرکت مخابرات آقای صدری در دیدار از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، در غرفه نت بار حضور یافته و از آخرین دستاوردهای این استارت آپ دیدن کرد.
مهندس صدری بعد از بازدید از همه بخش‌های این غرفه و آشنایی با اپلیکیشن نت بار به‌عنوان جامع‌ترین اپلیکیشن حمل¬ونقل در کشور با مدیریت و اعضای این استارت آپ به گفتگو پرداخت.

 

مدیر عامل شرکت مخابرات در گفتگو با مدیران این استارت آپ از اینکه یک شرکت ICT در حوزه‌ حمل‌ونقل واردشده است ابراز خوشوقتی کرد و افزود: حضور بخش ICT در حوزه حمل و نقل بسیار حیاتی است که می تواند به بهبود این حوزه بینجامد و حمایت همه‌جانبه از این استارت آپ بسیار ضروری است. مدیرعامل شرکت مخابرات در انتها علاقه‌مندی خود را برای همکاری‌های پیش رو و همه‌جانبه اعلام نمود.
استارت آپ نت بار با ارائه آخرین دستاوردهای خود درزمینه حمل‌ونقل آنلاین پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بین‌المللی است. نت بار با معرفی قابلیت‌های پیشرفته اپلیکیشن حمل‌ونقل نت بار در خدمت بازدیدکنندگان است. ثبت سفارش آنلاین عملیات حمل بار از هر نقطه‌ای در سراسر کشور، دوسر بار بودن حمل، ثبت سفارش در لحظه و … از خدمات ارائه‌شده توسط اپلیکیشن حمل‌ونقل آنلاین نت بار است.
علاقه‌مندان جهت بازدید از غرفه نت بار در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، می‌توانند تا 30 تیرماه به سالن‌ 18 غرفه 27 مراجعه کنند.
,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

5 × سه =

فهرست