حمل اثاثیه منزل با سامانه هوشمند نت بار

شما می توانید با دریافت اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار، اعلام حمل اثاثیه منزل را ثبت کنید و به صورت هوشمند قیمت دریافت کنید.
اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار نت بار را دانلود کنید
ارتباط با پشتیبانی نت بار 45175-021
در این مقاله سعی داریم شما را جهت حمل اثاثیه منزل به طور صحیح آشنا کنیم نکات لازم و هزینه های جزئی مربوط به اسباب کشی کاملا توضیح داده خواهد شد.
بسته بندی

جهت حمل اثاثیه منزل باید حداقل یک هفته قبل از اسباب کشی کار خود را شروع کنید اولا سعی کنید وسایل ریز و شکستنی را بسته بندی کنید جهت بسته بندی از کارتن های کاملا مقاوم و مناسب استفاده کنید و قبل از بسته بندی وسایل خود را تفکیک کنید که کارتن کمتری جهت جای گذاری نیاز داشته باشید.

لباس های خود را در رگال های مناسب جای گذاری کنید در هنگام بسته بندی سعی کنید روی کارتن هایی که دارای ظروف شکستنی و تزئینی هستید علامت گذاری کنید که کارگران هنگام حمل کارتن ها را با احتیاط بیشتری حمل کنند.

البته اگر وقت آن را ندارید که وسایل را بسته بندی کنید نگران نباشید کارگران ماهر و متخصصی هستند که در زمینه حمل اثاثیه منزل فعالیت می کنند می توانید استفاده کنید.اگر وسایل های شما زیاد هستند دو روز قبل از جابه جایی به کارگران جهت بسته بندی اطلاعات دهید تا در روز حمل اثاثیه با خیال راحتتری به بقیه کارها برسید.

حمل لوازم های سنگین و مبلمان را خودتان انجام ندهید زیرا جابه جایی این وسایل امکان دارد به ستون فقرات شما آسیب برساند پس کمی احتیاط کنید.

سعی کنید تا قبل از بسته بندی وسایل غیر قابل استفاده را تا حد امکان دور بیندازید و فقط وسایلی که مورد نیاز است بسته بندی کنید.هر چه میزان اثاثیه شما کمتر باشد هم در مدت زمان جابه جایی و هم در هزینه صرفه جویی خواهد شد.قبل از بسته بندی حتما لوازمی مانند کارتن،جعبه،قیچی،چسب نواری،ماژیک و برچسب (جهت نوشتن محتویات روی کارتن)تهیه کنید.

حمل اثاثیه منزل با سامانه هوشمند نت بار
کارگر بسته بند

برای پیدا کردن کارگر به سایت های مختلف مراجعه می کنید یا تماس می گیرید و یا مطالب موجود در سایت آنها را مطالعه می کنیدو یا به سراغ نظرات کاربران می روید اگر سابقه جابه جایی نداشته باشید کار برایتان سخت می شود و امکان دارد قبلا جابه جایی داشتید اما از باربری و یا اتوباری که انتخاب کردید ناراضی بودید و این باعث احتیاط بیشتر شما می شود.

علاوه بر پیدا کردن اتوبار مناسب و حمل مطمئن هزینه نیز برای شما مهم می باشد ممکن است شرکت ها هزینه های مختلفی را به شما بدهند که این باعث سردر گمی شما می شود زیاد نگران نباشید جزئیات هزینه را به شما خواهیم گفت و اطلاعات شما را بالا می بریم تا از فوت و فن های اسباب کشی آگاه شوید.

حمل اثاثیه منزل با سامانه هوشمند نت بار

حمل اثاثیه منزل با نت بار

سامانه هوشمند نت بار با ارائه سامانه ای جامع که امکان اعلام بار برای صاحبین باری که درخواست حمل اثاثیه منزل خود را دارند را فراهم می آورد شما با دانلود اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار با مشخص کردن مبدأ و مقصد،طبقات در مبدأ و مقصد،تعداد کارگر درخواستی شما،ثبت وسایل سنگین(که به طور کامل درباره وسایل های سنگین توضیح داده خواهد شد)قیمت به صورت هوشمند در قسمت پیش فاکتور محاسبه خواهد شد و به شما نمایش داده می شود.

مطمئنا حمل اثاثیه منزل و یا محل کار در روزهای کرونایی دغدغه و نگرانی شما را بیشتر می کند سعی کنید بعد از حمل،لوازم خود را ضدعفونی کنید.از تیم های حرفه ای کمک بگیرید کلیه افراد و شرکت های موجود در نت بار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خدمات رسانی ویژه ای به شما ارائه می دهند.

عوامل مؤثر در هزینه 
  • مکان و مسافت حمل

مسافت طی شده بین مبدأ و مقصد روی هزینه حمل اثاثیه منزل مؤثر می باشد حمل اثاثیه در داخل شهر هزینه کمتری را نسبت به حمل برون شهری دربر خواهد داشت.

  • نوع خودروی درخواستی

معمولا جهت حمل اثاثیه منزل از کامیونت های مسقف و وانت بارها استفاده می شود بستگی به حجم بار شما دارد اگر بار شما با حجم کمتری دارید از وانت های حمل اثاثیه استفاده کنید که هزینه کمتری را بپردازید.

با ثبت درخواست کامیونت جهت حمل اثاثیه منزل درون شهری به ازای هر 3 ساعت مبلغ مشخص شده ای از 250 هزار تومان تا 350 هزار تومان می باشد که به ازای هر ساعت اضافه تر معمولا 100 هزار تومان به مبلغ خودرو افزوده می گردد.

معمولا جهت درخواست وانت پیکان در زمان 2 ساعته مبلغ 150 هزار تومان و هر ساعت اضافه مبلغ 70 هزار تومان افزوده می گردد.این قیمت برای وانت نیسان در زمان 2 ساعت 200 هزار تومان و هر ساعت اضافه مبلغ 100 هزار تومان به مبلغ پایه اضافه می شود.

 

  • تعداد کارگر

تعداد کارگر به تعداد طبقات بستگی دارد معمولا به ازای هر زبقه جابه جایی یک کارگر درخواست می شود

  • آسانسور حمل بار

آسانسور حمل بار از میزان هزینه شما می کاهد

  • وسایل سنگین

جابه جایی هر نوع وسیله سنگین بر قیمت حمل اثاثیه منزل مؤثر می باشد برای جابه جایی لوازم برقی مانند یخچال ساید در هر طبقه هزینه 15 هزار تومان در نظر گرفته می شود،هزینه تردمیل 15 هزار تومان،هزینه پیانو 60 هزار تومان و هزینه لوازم چوبی سنگین مانند بوفه و میز ناهار خوری های بالای 6 نفره در هر طبقه 15 هزار تومان،جابه جایی گاوصندوق هر طبقه 40 هزار تومان محاسبه می شود.

حمل اثاثیه منزل با سامانه هوشمند نت بار
حمل بار اثاثیه منزل به شهرستان

حمل بار اثاث منزل ممکن است بسته به حجم بار بتوانید خودروهای مختلف مانند وانت،کامیونت و کامیون انتخاب کنید پس به حجم بار خود توجه کنید تا انتخاب درستی از انتخاب خودرو داشته باشید.سعی کنید درخواست بار خود را یک روز قبل اعلام کنید تا در زمان مناسب راننده جهت حمل اثاثیه با شما تماس بگیرد.

عوامل مؤثر در هزینه اثاثیه منزل بیرون شهری
  • مسافت

هر چه مسافت از مبدأ و مقصد بیشتر باشد روی میزان قیمت شما تأثیر گذار می باشد.

  • نوع خودروی درخواستی

انتخاب خودروهای باری از وانت تا کامیون میزان هزینه ها افزایش پیدا می کند وانت بارها هزینه کمتری نسبت به کامیونت و کامیونت ها هزینه کمتری نسبت به کامیون در برخواهد داشت.

حمل اثاثیه منزل با سامانه هوشمند نت بار

  • کارگر در مبدأ و مقصد

حمل کارگر در مقصد به صورت جدا پرداخت می گردد.میزان هزنه کارگر بستگی به شهر مقصد شما دارد اگر در شهر کوچک باشد معمولا هزینه کارگر کمتر از کلان شهرها می باشد

اپیلیکیشن اعلام و پیگیری بار نت بار را دانلود کنید
اپیلیکیشن رانندگان نت بار ویژه رانندگان 
اتوبارها و شرکت هایی که در زمینه حمل تخصصی اثاثیه منزل فعالیت می کنند پنل های ویژه شرکت های حمل و نقل را دریافت می کنند.
ارتباط با پشتیبانی نت بار 45175-021
, ,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

19 − 15 =

فهرست