اسباب کشی چیست؟حمل با سامانه هوشمند نت بار

اسباب کشی چیست؟

اسباب کشی یا انتقال اثاثیه منزل یا وسایل دفترکار از یک مکان به مکان دیگر گفته می شود.

اسباب کشی ممکن است در همان شهر ممکن است در یک استان دیگر و یا ممکن است خارج از کشور انجام شود که بسته به هر کدام حمل و نقل را شرکتا های مختلف برعهده می گیرند.اسباب کشی برای اکثر افراد شبیه به یک کابوس است با اینکه باید بدانند برای این مسئله راه حل هایی وجود دارد.

اسباب کشی تهران و سایر استان ها با نت بار

بسته بندی

در مرحله اول به فکر بسته بندی شکستنی ها و وسایلی که می توان در کارتن جابه کرد می افتیم بسته بندی لوازم از مهم ترین بخش می باشد که امکان دارد بسته بندی توسط شما صورت بگیرد ولی برای بسته بندی بهتر باید به فکر نیروی متخصص جهت بسته بندی باشیم

نحوه بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی وسایل به نوع وسیله و مسافت جابه جایی بستگی دارد جهت بسته بندی بهتر، مواد قابل بسته بندی را باید تفکیک کرد و جهت بسته بندی بهتر باید از کارتن های مستحکم تری استفاده شود.هزینه بسته بندی بستگی به دستمزد کارگر و وسایل و لوازم جانبی که جهت بسته بندی استفاده می شود بستگی دارد.

باید از نیروهای ماهر استفاده شود و جهت بسته بندی باید از یک شرکت حمل و نقل مناسب کمک گرفت باربری های زیادی در یک شهر وجود دارد که علاوه بر ارسال باثاث منزل درون یک شهر ارسال بار به شهرستان های دیگر را نیز برعهده می گیرند.

باربری مناسب

مدت زمان فرآیند حمل بسیار مهم می باشد و جهت انتخاب باربری مناسب هیچ گونه اطلاعی ندارید پس به سراغ سایت باربری های مختلف می روید و نظرات مربوط به هر کدام از باربری ها را می بینید معمولا به سراغ باربری خواهید رفت که نظرات کاربران درباره عملکرد آن ها مثبت باشد پس تماسی با آن شماره می گیرید و قیمت حمل اثاثیه منزل را می پرسید،امکان دارد با چند باربری تماس بگیرید و هزینه ها را با هم مقایسه کنید اما هزینه های مربوط به حمل اثاثیه متفاوت می باشد.

عوامل مؤثر در هزینه اسباب کشی
  • نوع خودروی باری

اسباب کشی معمولا با کامیون،کامیونت و وانت بارها هزینه های متفاوتی را همراه دارد بدیهی ست که هزینه باربری با وانت بار بسیار کمتر از نرخ باربری با کامیون و کامیونت است و باید با توجه به حجم اثاث منزل وسیله نقلیه مناسب را سفارش دهید.اگر وسایل های شما زیاد باشد و برای اینکه بخواهید وانت بار و و کامیونت انتخاب کنید که هزینه های شما کاسته شود این تصور اشتباهی ست زیرا هر رفت و برگشت هزینه های مجزایی را در برمی گیرد.زمانی که بارهای شما کم باشد و به جای سفارش یک وانت بار یک کامیونت سفارش دهید و جای اضافه باشد شما باید هزینه یک کامیونت را به طور کامل پرداخت کنید.

اسباب کشی منزل با سامانه هوشمند نت بار

  • مسافت مبدأ و مقصد

مسافت مبدأ تا مقصد هر چه بیشتر باشد هزینه باربری و اسباب کشی بیشتر می شود و همچنین دوری راه،ترافیک و هر مشکل دیگری که مسافت را طولانی تر یا بیشتر کند روی هزینه تأثیر گذار است. میزان قیمت هر ماشین به مدت 3 ساعت اولیه ثابت است ولی به ازای هر ساعت اضافه مبلغی افزوده می گردد.

  • کارگر اسباب کشی

دستمزد کارگر اسباب کشی با 3 ساعت کارکرد به صورت ثابت محاسبه می گردد و در صورت اضافه شدن ساعت مبلغ دستمزد افزایش پیدا می کند تعداد طبقه در مبدأ و مقصد روی هزینه تأثیر می گذارد و هر چه تعداد طبقات بالاتر باشد این هزینه بیشتر می شود بر اساس طبقاتی که دارید باید کارگر به تعداد مناسب درخواست دهید.

توجه: حمل بارهای سنگین مانند یخچال ساید،تردمیل،ماشین لباسشویی،بوفه بزرگ و وسایل سنگین دیگر روی هزینه اسباب کشی تأثیر می گذارد و هزینه را بالا می برد قبل از ثبت سفارش خود حتما جزئیات وسایل خود را بازگو کنید و همچنین هزینه بسته بندی و خدمات اضافه روی آن مؤثر می باشد پس تأکید می کنیم قبل از ثبت درخواست جزئیات اثاثیه خود را ثبت کنید.

با عنوان مواردی که روی هزینه اسباب کشی شما تأثیر می گذارد وجود عوامل پیش بینی نشده دیگر نیز می تواند این قیمت را تغییر دهد.

به فکر کاهش هزینه اسباب کشی خود هستید مطلب زیر را بخوانید:

معمولا در فصل تابستان به دلیل حجم زیادی از اسباب کشی هزینه شما افزایش می یابد پس سعی کنید تنظیم قرار داد خود را برا ی فصل پاییز باشد و همچنین روزهای تعطیل نیز باعث افزایش هزینه می شود.

توجه:هرگز جهت کاهش هزینه خود از افراد کم تجربه در زمینه حمل بار استفاده نکنید زیرا وسایل منزل در مقابل ضربه بسیار حساس اند 
حمل بار اسباب کشی بین شهری

شما می توانید اگر قصد جابه جایی منزل به شهر دیگر را دارید حتما مواظب باشید که بار خود را بیمه کنید و بارنامه خود را قبل از ارسال بار به طور کامل چک کنید.

اسباب کشی منزل با سامانه هوشمند نت بار

نت بار

با دریافت اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار نت بار می توانید از خدمات اسباب کشی به صورت هوشمند بهره مند شوید با تعیین مبدأ و مقصد خود در قسمت اسباب کشی جزئیات بار خود مانند تعداد کارگر،تعداد طبقات در مبدأ،تعداد طبقات در مقصد،انتخاب وسایل های سنگین در صورت وجودو تاریخ و ساعت بارگیری را ثبت می کنید و پس از ثبت درخواست سامانه نت بار به صورت هوشمند قیمت را به تفکیک برای شما به نمایش خواهد گذاشت و در صورت تأیید شما ثبت نهایی صورت خواهد گرفت.

شما می توانید در سامانه نت بار علاوه بر حمل بار اثاثیه درون شهری حمل اثاث منزل در بین شهری را انجام می دهد شما در هر نقطه ای از ایران می توانید سفارش خود را اعلام کنید.

اسباب کشی منزل با سامانه هوشمند نت بار

قابل توجه اتوبارها

کلیه اتوبارها و مؤسسات حمل اثاثیه منزل که به صورت تخصصی بارهای درون شهری و یا بین شهری را جابه جا می کنند و دارای مجوزات مربوطه می باشند می توانند نمایندگی نت بار را دریافت کنند و پنل ویژه شرکت های حمل و نقل را دریافت نمایند و از بارهای ویژه در سراسر ایران بهره مند شوند.

قابل توجه رانندگانی که دارای خودروهای کامیونت،وانت بار و کامیون جهت حمل بار اثاثیه منزل هستند

رانندگان دارای خودروهای وانت بار،کامیونت و کامیون که به صورت تخصصی حمل بار اسباب کشی را چه در درون شهر خود و یا بین شهری را انجام می دهند می توانند با دریافت اپلیکیشن رانندگان نت بار و ثبت نام در سامانه هوشمند نت بار اعلام بارهای سراسر ایران را مشاهده کنند.

جهت مشاهده اسباب کشی آسان منزل همراه با راهکارهای جدید متن فوق را مطالعه نمایید.
جهت ارتباط با پشتیبانی نت بار  با شماره 45175-021 تماس بگیرید.

 

, ,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دو + سیزده =

فهرست