حمل بار با ارائه بازارگاه الکترونیکی ساماندهی می شود

به گزارش از خبرگزاری پارس نیوز به کد خبری 570130 مورخ 1397/09/25 سامانه الکترونیکی توزیع بار راه اندازی شد.

امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از سامانه الکترونیکی توزیع بار رونمایی شدکه یکی از مزیت های این سامانه حذف واسطه گران حمل می باشد.

رونمایی از جامع ترین بازارگاه الکترونیکی حمل بار

به گزارش از پارسی نیوز در حاشیه سومین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته که محل برگزاری آن در مصلی تهران می باشد با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از سامانه الکترونیکی توزیع و حمل بار رونمایی شد.

محمد میرزایی منش به عنوان یک فعال درصنعت حمل و نقل در جمع خبرنگاران عنوان کرد:این سامانه مختص صنعت حمل و نقل کشور می باشد که در 12 فاز طراحی شده است و امروز فاز اول آن با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد.

بنیان گذار نت بار تصریح کرد:شرکت های حمل و نقلی در این سامانه می توانند در پنل های مختص باربری بدون دخل و تصرف در نرخ کرایه بارهای موجود را به رانندگان ارجاع داده و کمیسیون خود را دریافت کنند.

رونمایی از جامع ترین بازارگاه الکترونیکی حمل بار

رانندگان نیز بدون هیچ گونه نگرانی می توانند با دانلود اپلیکیشن رانندگان نت بار،بار خود را مشاهده و پس از رویت کرایه با قیمت واقعی بار مورد نظر خود را حمل کنند که با استقبال خوب رانندگان مواجه شده است.

میرزایی منش ادامه داد:ایجاد بازارگاه های الکترونیکی هزینه های اضافی به مشتریان و صاحبان کالا تحمیل نمی شود و صاحبان بار که به عنوان تولید کننده می باشند و بارهای دائم دارند با در اختیار قرار دادن پنل صاحبان صنایع و عموم مردم با دانلود اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار نت بار می توانند نوع بار خود را ثبت کنند و سامانه قیمت هوشمند را به آن ها نمایش می دهد.

علاوه بر قیمت دهی هوشمند صاحبان بار می توانند از لحظه بارگیری تا زمان تخلیه،بار خود را رصد کنند.

 

حمل بار با ارائه بازارگاه الکترونیکی ساماندهی می شود
                                       جهت مشاهده مطالب بیشتر وارد سایت خبرگزاری پارس نیوز شوید.
, ,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

نوزده + شانزده =

فهرست