بازدید وزیر صمت از سامانه هوشمند نت بار

به نقل از پایگاه خبری ایران اکونومیست در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک،کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ)در تهران دکتر رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت از غرفه نت بار که جامع ترین سامانه هوشمند حمل بار از سوی وزیر راه و شهرسازی رونمایی شده بود بازدید کرد.
بازدید وزیر صمت از سامانه هوشمند نت بار
وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در نمایشگاه الکامپ ضمن بازدید از غرفه ی اپلیکیشن حمل و نقل نت بار جامع ترین سامانه هوشمند حمل و نقل نت بار ضمن صحبت با اعضای این استارتاپ بر لزوم استفاده از فناوری های اینترنتی و اپلیکیشن در فضای حمل و نقل کشور تاکید کرد و گفت:در حال حاضر سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین یکی از ظروریات بهره وری در لجستیک می باشد و باید در حوزه های لجستیک و تجارت از این فناوری بیشتر استفاده شود.
وی با اشاره به قابلیت های اپلیکیشن حمل بار نت بار عنوان کرد:سامانه هوشمند حمل و نقل نت بار پتانسیل بالایی در رفع نیازهای صنعت حمل و نقل کشور دارد و استفاده از آن می تواند به رونق لجستیک کمک کند و شایسته است همگی از آن حمایت کنیم.
محمد میرزایی منش بنیان گذار این استارتاپ در حاشیه این دیدار عنوان کرد:نت بار جامع ترین و بزرگترین سامانه ی هوشمند حمل بار در ایران شمرده می شود و می تواند مجموعه ایی از نیازهای صنعت حمل و نقل را پوشش دهد.
وی در ادامه اظهار کرد:در این راستا اپلیکیشن حمل بار نت بار توانسته عملکرد خوبی در کسب و کار آنلاین و لجستیک داشته باشد که با گذر زمان کیفیت و کارایی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.پیشرفت فناوری به قدری است که تجارت دنیای امروز با 10 سال پیش کاملا متفاوت است لذا ابزارها و رویکردهای جدید در کسب و کار کاملا حیاتی به نظر می رسند.
بنیان گذار نت بار افزود:سامانه ها و اپلیکیشن های هوشمند نیاز به مراجعه حضوری مشتریان را برطرف کرده است و با پردازش اطلاعات،فرصت های مناسبی در اختیار کاربران قرار می دهند.
حمل و نقل یکی از حوزه هایی است که لزوم به کارگیری سامانه هوشمند حمل بار در آن حیاتی و بسیار پرکاربرد است.
شرکت های محدودی در زمینه حمل و نقل آنلاین فعالیت می کنند و اپلیکیشن های مخصوص خود را به متقاضیان ارائه می دهند.
اپلیکیشن نت بار به عنوان جامع ترین سامانه هوشمند حمل و نقل در ایران با داشتن قابلیت ارسال تجهیزات جهت حمل بار بلافاصله پس از ثبت سفارش و رصد موقعیت مرسولات در لحظه توانست جایگاه ویژه ای در رفع نیاز کشور به دست آورد.
با استفاده از خدمات این سامانه مدیران کارخانه ها و صاحبان صنایع می توانند بدون نیاز به انجام پروسه سنتی عملیات حمل بار خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.
رانندگان محترم نیز می توانند در مسیر برگشت نیز سفارش حمل بار دریافت کنند که این امر دوسر بار بودن باعث صرفه جویی زیادی در هزینه ها خواهد شد.
کارخانجات،صاحبان صنایع،رانندگان و عموم مردم می توانند با مراجعه به سایت نت بار کلیه محصولات و خدمات نت بار را مشاهده نمایند.
برای مشاهده این خبر وارد سایت خبرگزاری ایران اکونومیست شوید.
,

پست های مرتبط

2 دیدگاه. Leave new

  • یوسف شادیان از ظریف بار
    3 اردیبهشت 1400 17:27

    در یک تعریف جامع و کامل میتوان گفت که به هرنوع جابجایی انسان,حیوان و یا کالا و جنس از یک نقطه به نقطه ای دیگری که موقعیت جغرافیایی آن تغییر یابد باربری یا حمل و نقل که تلفظ انگلیسی آن Transport است گفته میشود. شما میتوانید با سر زدن به zarifbar.com یا https://b2n.ir/s98645 ادامه این مقاله رو مطالعه کنید که به عنوان کامل ترین مقاله موجود در سطح اینترنت هست.

    پاسخ
    • خانم سالاروند
      4 اردیبهشت 1400 09:44

      حمل بار دارای تعاریف مختلفی می باشد که شما می توانید با مراجعه به قسمت دانشنامه سایت نت بار به تمامی آن ها دسترسی داشته باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

2 × 2 =

فهرست