سامانه اعلام بار با ارائه برترین تکنولوژی در صنعت حمل بار

سامانه اعلام بار سراسری با نت بار

 

اعلام بار هوشمند در حال توسعه روز افزون

سامانه اعلام بار

همان طور که در مقالات دیگر نت بار درباره هوشمند سازی و سامانه های هوشمند به صورت مفصل صحبت شد می خواهیم نحوه ی استفاده از هوشمند سازی را در سامانه های حمل بار عنوان کنیم و به بررسی آن بپردازیم لطفا تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید

سامانه گروهی از عناصر متقابل و یا به هم پیوسته است که طبق مجموعه ای از قوانین برای تشکیل یک واحد عمل می کند سامانه تحت تأثیر محیط خود با ساختار و هدف مشخص توصیف می شود.

با گسترش فناوری اطلاعات و همچنین آشنایی سایر مردم با خدمات هوشمند هر حوزه ای بر اساس نوع فعالیت به صورت هوشمند در اختیار کاربران خود قرار می گیرد.سامانه های هوشمند به دلیل وجود اینترنت و دسترسی کاربران آن توانسته است مورد توجه ویژه کاربران قرار بگیرد به خصوص فعالان در حوزه حمل بار با ارائه سامانه اعلام بار توانسته اند جایگاه ویژه ای خود را میان کاربران اعم از عموم مردم،رانندگان(وانت بار،کامیونت،کامیون)،صاحبان صنایع (تولید کنندگان و شرکت های بازرگانی)،شرکت های حمل و نقل(حمل و نقل داخلی،بین المللی و اتوبارها) باز کنند.

سامانه اعلام بار در جامع ترین سامانه هوشمند نت بار

مشکلاتی که سبب به وجود آمدن سامانه حمل بار شد؟

صاحبان کالا در زمان های نه چندان دور جهت حمل بار خود به باربری ها و شرکت های حمل و نقل مراجعه می کردند و تمامی اطلاعات مانند مبدأ و مقصد،نوع بار،بسته بندی کالا،زمان بارگیری و تخلیه،وزن و حجم بار را در اختیار باربری میگذاشتند و بر اساس آن اطلاعات نوع خودروی حمل کالا مشخص می شد خب در پی انتخاب باربری ممکن است مشکلاتی بر سر راه صاحبان کالا قرار می گرفت امکان داشت به صورت حضوری جهت حمل بار با هزینه کمتر به باربری های مختلف مراجعه می کردند تا بتوانند شرکت مورد اطمینان و با هزینه کمتر را پیدا کنند و این مسأله خود زمان زیادی را می خواست.

رانندگان نیز جهت دریافت بار به پایانه های شهر و یا استان خود مراجعه می کردند و ازدحام ناشی از حضور رانندگان در پایانه های کالا و سر و صدای موجود برای شرکت های موجود در پایانه و رانندگان عذاب آور بود.رانندگانی که از شهرهای مختلف به شهر مقصد میرسیدند و به دلیل نبود بار برگشت می بایست خالی به شهر خود بازمیگشتند،هزینه های لوازم جانبی خودروها به ویژه خودروهای سنگین از جمله مخارجی بود که بر روی مشکلات روزانه رانندگان می افزود.

این مشکلات باید حل می شد تا صاحبان کالا بار خود را با هزینه مناسب و اطمینان خاطر ارسال کنند و هم رانندگان بتوانند بارها را به صورت منصفانه و با هزینه متناسب با خرج خود حمل کنند.

باربری درون شهری تهران و حمل باربا نت بار

سامانه اعلام بار چیست؟

فعالان حوزه حمل بار با مشاهده مشکلات موجود در این صنعت در پی برطرف کردند این مسائل شدند و با حضور در پایانه ها و شنیدن سخنان رانندگان و دیدن مشکلات به صورت نزدیک و لمس کردن آن ها سامانه اعلام بار را تشکیل دادند.

سامانه های اعلام بار با ارائه خدمات خود توانستند به صاحبان کالا و رانندگان کمک های شایانی را ارائه دهند،صاحبان کالا با دریافت اپلیکیشن صاحبان بار توانستند در شهرها و استان هایی که آن سامانه می توانست پوشش دهد اعلام بار خود را انجام دهند ممکن بود سامانه های اعلام بار،استان مشخصی را بتواند پوشش دهد و یا اینکه نوع خودرو مشخصی را در اختیار کاربران قرار دهد این درحالی ست که سامانه ها روز به روز در حال توسعه می باشند.

رانندگان نیز به صورت جداگانه با دریافت اپلیکیشن رانندگان می توانند بدون مراجعه به پایانه ها اعلام بارهای سراسر ایران را مشاهده کنند و در واقع پل ارتباطی بین صاحبان بار و رانندگان را فراهم آوردند.

البته بعضی از سامانه ها با مزیت قیمت دهی هوشمند جهت ارتباط مؤثر با کاربران همراه می باشند که همزمان با اعلام بار از سوی کاربران و با تعیین مبدأ و مقصد بر اساس تن بر کیلومتر قیمت هوشمند به کاربران ارائه می گردد.

سامانه اعلام بار در جامع ترین سامانه هوشمند نت بار

سامانه اعلام بار نت بار

سامانه اعلام بار نت بار به عنوان جامع ترین سامانه هوشمند حمل و نقل در سراسر ایران توانسته با ارائه اپلیکیشن ها و پنل های ویژه خدمات خود را با فناوری های روز دنیا در اختیار کاربران بگذارد.

سامانه اعلام بار نت بار در سال 1397 به عنوان بزرگترین و برترین سامانه اعلام بار با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد این سامانه با هدف پویایی صنعت حمل و نقل طراحی و پیاده سازی گردید.

با ارائه اپلیکیشن صاحبان بار،اپلیکیسن ویژه رانندگان،پنل ویژه شرکت حمل و نقل،پنل ویژه صاحبان صنایع توانست به نیازهای تمامی کاربران خود به صورت شفاف و مجزا بر اساس و پایه های حمل بار هوشمند پاسخ دهد.

سامانه اعلام بار در جامع ترین سامانه هوشمند نت بار

NETBAR


اپلیکیشن صاحبان بار نت بار 

صاحبان بار که گروه های مختلفی از مردم و یا صاحبان صنایع آن را تشکیل می دهند و به گونه های مختلفی می توانند از خدمات نت بار بهره مند شوند .عموم افراد ممکن است سالیانه و یا ماهانه اعلام بارهای درون شهری و برون شهری داشته باشند می توانند با دریافت اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار نت بار اعلام بارهای وانت بار،اسباب کشی و سنگین کامیون را در سراسر ایران ثبت کنند و پیگیری لحظه ای فرآیند حمل را از طریق اپلیکیشن داشته باشند.

شرکت های بازرگانی و سایر تولید کنندگان نیز با دریافت پنل ویژه صاحبان صنایع می توانند به صورت اختصاصی بار خود را اعلام کرده و رصد بار خود را از ابتدای فرآیند بارگیری تا تخلیه آن دنبال کنند و بار خود را با امنیت و اطمینان خاطر جابه جا کنند،صدور بیمه و بارنامه و پرداخت آنلاین نیز از دیگر خدمات می باشد.

سامانه هوشمند نت بار به کلیه صاحبان بار قیمت حمل را به صورت هوشمند بر اساس تن بر کیلومتر محاسبه می کند و ارائه می دهد کافی ست جهت دریافت هر یک از این خدمات وارد لینک های زیر شوید

بار وانت تهران با سامانه هوشمند نت بار

اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار

پنل ویژه صاحبان صنایع

رانندگان دارای خودروهای وانت بار،کامیونت،کامیون می توانند با دریافت اپلیکیشن رانندگان نت بار از خدماتی همچون مشاهده اعلام بارهای سراسر ایران،امکان درخواست بار و ثبت بار در اپلیکیشن،پشتیبانی 24 ساعته،پذیرش بار درون اپلیکیشن بدون مراجعه به پایانه ها،دو سر بار بردن،حذف واسطه گران و دلالانی که منجر به کاهش درآمد رانندگان می شود،افزایش درآمد رانندگان،دریافت امتیازات ویژه بر اساس عملکرد راننده،برخورداری از خدمات بین راهی،افزایش امنیت محموله  و …

دانلود اپلیکیشن ویژه رانندگان

 

باربری درون شهری تهران و حمل باربا نت بار

شرکت های حمل و نقل سراسر ایران می توانند با دریافت پنل ویژه شرکت حمل و نقل اعلام بارهای خود را در سراسر ایران به صورت هوشمند ثبت کنند،دسترسی به 40 هزار راننده نت بار که روزانه در حال افزایش می باشد،دریافت امتیازات ویژه بر حسب عملکرد هر شرکت،دریافت بارهای ویژه از سوی نت بار،برخورداری از خدمات های هوشمند و خدمات مالی آنلاین،افزایش امنیت بار حمل شده،رصد بار از لحظه بارگیری تا لحظه تخلیه و …

پنل ویژه شرکت حمل و نقل

,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پانزده + 12 =

فهرست