حمل بار تهران با سامانه هوشمند حمل و نقل

سامانه هوشمند حمل و نقل نت بار در تهران و سایر استان ها قادر به ارائه خدمات به صورت هوشمند و آنلاین در زمینه حمل بار می باشد و تمامی کاربران می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

حمل بار تهران با سامانه هوشمند حمل و نقل

رانندگان

رانندگان در سراسر کشور می توانند با نصب و دریافت سامانه رانندگان نت بار اعلام بارهای سراسر ایران را مشاهده کنند کافی ست شماره همراه خود را وارد کنید و در ادامه وارد بخش پروفایل خود می شوید که باید آن را تکمیل کنید به خصوص کادرهایی که به صورت ستاره قرمز رنگ نمایش داده شده است بعد از تکمیل فرم در انتها تیک تأیید قوانین نت بار را می زنید و بعد از بروزرسانی وارد بخش جستجو بار می شوید.

اپلیکیشن ویژه رانندگان

امکان فیلتر در بخش جستجوی بار

در بالای صفحه جستجوی بار آیکن هایی به صورت نوع بار،مبدأ،مقصد،تاریخ بارگیری،وزن بار،قیمت،جنس بار،نوع خودرو وجود دارد که می توانیم با فیلتر کردن هر یک از این موارد بار مورد نظر خود را جستجو کنید.تمامی بارها در این قسمت به شما نمایش داده خواهد شد.

جزئیات بار

با کلیک بر روی بار به صورت کلی اطلاعات بار به شما نمایش داده خواهد شد اما برای ورود به بخش جزئیات باید بار توسط راننده پذیرش شود در صورت مشاهده مسیر و تمایل به حمل بار بر روی پذیرش بار کلیک می کنید در صورتی که اطلاعات خود مانند شماره هوشمند راننده و خودرو را ثبت کرده باشید (برای رانندگان کامیون و کامیونت که حمل بار برون شهری دارند) جزئیات بار به طور کامل به شما نمایش داده خواهد شد در غیر این صورت شما را راهنمایی می کند که وارد پروفایل خود شوید و اطلاعات را تکمیل کنید.در این قسمت  آدرس مبدأ و مقصد،شماره تماس گیرنده و فرستنده بار نمایش داده می شود.

در زمان حمل بار کد بار جهت حمل توسط راننده به فرستنده بار پیامک شده و آن پیامک را راننده در بخش تحویل بار از فرستنده باید وارد نماید و در زمان تخلیه بار نیز به گیرنده پیامک ارسال می شود که با ارائه آن به راننده تأییدیه نهایی جهت پایان فرآیند بارگیری محسوب می شود.

باربری درون شهری تهران و حمل باربا نت بار

ویژه من 

در قسمت ویژه من تمامی بارهایی که به صورت ویژه برای راننده خاصی ارسال شده نمایش داده می شود و راننده مشخص شده بار را می تواند پذیرش نماید.

باشگاه مشتریان

از ورود اولیه راننده به اپلیکیشن برای راننده امتیازات خاصی در نظر گرفته شده است با عملکرد راننده امتیازدهی شروع می شود فرصتی را برای رانندگان فراهم آورده ایم که به راحتی بتوانند امتیاز دریافت کنند و از امتیازات ثبت شده جایزه های طلایی از نت بار دریافت کنند.

حمل بار تهران با سامانه هوشمند حمل و نقل

پشتیبانی

کارشناسان نت بار به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما رانندگان عزیز می باشند شما می توانید درخواست و سؤالات خود را برای کارشناسان ارسال کنید و یا با شماره 45175_021 تماس بگیرید.

صاحبان بار

عموم مردم و تولیدکنندگان در سراسر ایران می توانند حمل بار تهران و یا سایر شهرها را در اپلیکیشن اعلام و پیگیری نت بار ثبت نمایند.

با دریافت این اپلیکیشن پس از تکمیل پروفایل خود وارد صفحه اصلی می شوید به راحتی می توانید مکان مبدأ و مقصد خود را در قسمت جستجو مشخص کنید. در صفحه اصلی می توانید هر نوع باری که ثبت کرده اید را پیگیری کنید و از وضعیت آن آگاه شوید و با کلیک بر روی هر پیگیری وارد بخش های در حال انجام و آرشیو می شوید.بارهایی را که اعلام کرده اید و در انتظار جستجوی راننده می باشد و یا اینکه در مرحله فرآیند بارگیری می باشد در بخش در حال انجام قرار می گیرد در صورتی که بار ثبت شده را لغو کنید و یا در وضعیت تحویل داده شده باشد در بخش آرشیو قرار خواهد گرفت.

پس از تأیید مبدأ و مقصد برای شما 3 قسمت در پایین صفحه نمایش داده شده که شما می توانید بر اساس نوع درخواست خود و دقت در میزان و حجم بار خود نوع بار را تعیین کنید.

اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار

سنگین کامیون

پس از انتخاب نوع سنگین کامیون وارد مرحله تکمیل اطلاعات بار مورد حمل می شوید تمامی اطلاعات را به دقت وارد کنیدبه قسمت وزن بار توجه کنید تا خودرو مناسب به شما نمایش داده شود بر اساس نوع بار و بسته بندی بار خود خودرو با ویژگی مناسب را سفارش دهید درباره این موضوع به طور مفصل در مقاله های قبلی بحث شده است به آن مقالات مراجعه نمایید.

قیمت بار در سامانه هوشمند حمل و نقل

قسمت سند حمل و بیمه بخش مهمی می باشد زیرا میزان قیمت بار در هزینه بیمه بار مؤثر می باشد و پس از آن بر روی مشاهده پیش فاکتور کلیک می کنیم.در مرحله پیش فاکتور به شما قیمت حمل بار که به صورت هوشمند قیمت گذاری شده است و جزئیات بار ثبت شده شما را نشان می دهد پس از کلیک بر روی ثبت بار سنگین  درخواست شما ثبت نهایی خواهد شد.در قسمت پیگیری بار سنگین کامیون وضعیت بار خود را بررسی نمایید.

وانت بار

پس از تعیین مبدأ و مقصد وارد بخش تکمیل اطلاعات بار وانت می شوید جزئیات را تکمیل کنید در این قسمت شما می توانید وانت سبک و یا وانت سنگین را درخواست بدهید و تعیین خودرو بر عهده شما می باشد و پس از مشاهده پیش فاکتور مانند قسمت سنگین کامیون قیمت را مشاهده خواهید کرد که در صورت تأیید نهایی درخواست شما ثبت و پیگیری می شود.

اسباب کشی

اگر قصد اسباب کشی یا جابه جایی اثاثیه منزل و حمل بار در تهران و سایر شهرها را دارید بدون صرف هزینه و وقت خود وارد سایت شوید و درخواست خود را ثبت کنید در این بخش شما می توانید دو نوع خودرو خاور و نیسان را سفارش دهید در تکمیل اطلاعات اسباب کشی دقت کنید هر یک از این بخش ها بر هزینه نهایی شما تأثیرگذار می باشد قبل از اینکه درخواست خود را ثبت کنید شما را به مطالعه مقاله اسباب کشی دعوت می کنم.در حمل اثاثیه منزل نیز به شما قیمت نهایی نمایش داده می شود و به راحتی می توانید وضعیت حمل بار خود را بررسی کنید.

 

حمل بار تهران با سامانه هوشمند حمل و نقل

,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

19 − سه =

فهرست