اسباب کشی آسان منزل همراه بار راهکار جدید

اسباب کشی

اسباب کشی آسان منزل همراه با راهکارهای جدید را در این مقاله جمع آوری کرده ایم این امر برای اکثر خانواده ها دشوار می باشد ما راهکارهایی برای اسباب کشی راحت و مناسب به شما پیشنهاد می دهیم مطالعه این مطالب حتما به کارتان می آید.

 

مشکلات اسباب کشی منزل

اسباب کشی سالیانه مشکلات زیادی را به همراه دارد ویک مورد از این  مشکلات می تواند آسیب دیدن  اثاثیه منزل باشد و این آسیب ممکن است ناشی از حرفه ایی نبودن باربری باشد باربری منتخب شما مسئول حمل بار شما می باشد.

برخی از باربری ها از کارگران غیر حرفه ایی استفاده می کنند که توانایی بسته بندی تخصصی ندارند و همین دلیل برای آسیب دیدن اثاثیه منزل شما هنگام اسباب کشی کافی ست.

 

 

اسباب کشی

دومین مشکل می تواند مرتبط با هزینه های حمل اثاثیه منزل باشد به خصوص در سال های اخیر در کلان شهر ها این گونه هزینه ها به اوج رسیده است.

در اولین مرحله باید به فکر یک باربری خوب باشید که همین مسئله ممکن است تمام وقت شما را بگیرد که در این قسمت نیز ممکن است دچار سردرگمی شوید زیرا هر باربری قیمت های متفاوت ارائه می دهد و ممکن است زمان های مختلفی برای حمل به شما پیشنهاد دهند.

 فصل اسباب کشی

هر فصلی از سال برای اسباب کشی مزایا و معایب خودش را دارد.

معمولا فصل اسباب کشی در ایران را فصل تابستان می دانیم اما الزاما تابستان فصل اسباب کشی نباید باشد فصل های دیگر سال نیز برای جابه جایی لذت بخش هستند ضمن اینکه  اسباب کشی در فصل های دیگر هزینه حمل شما کاهش می دهد و هزینه کمتری را پرداخت می کنید.

 محاسبه قیمت 
      عوامل مؤثر بر هزینه :
  • محدوده جغرافیایی
  • مدت زمان بارگیری و تخلیه(زمان بارگیری و تخلیه از 3 ساعت بیشتر شود به میزان هزینه افزوده می گردد)
  • نوع خودرو درخواستی(خاور مسقف،وانت بار)
  • تعداد کارگر (هر چه تعداد کارگر بیشتر شود به میزان هزینه افزوده می گردد)
  • حمل وسایل سنگین توسط کارگر(وسایل سنگین مانند بوفه،تردمیل،یخچال سایدبای ساید،گاوصندوق،میز ناهارخوری،کتابخانه می باشد که به ازای هر طبقه از حمل آن ها به میزان هزینه حمل افزوده می گردد)
  • آسانسور حمل بار
  • تعداد طبقات
  • هزینه بسته بندی اثاثیه

سامانه هوشمند حمل ونقل نت بار با ارائه خدمتی دیگر در زمینه اسباب کشی پلت فرمی را برای کاربران در سراسر ایران فراهم آورده است که شما می توانید با نصب اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار به راحتی در هر نقطه ای از ایران بارهای درون شهری و برون شهری اعلام بار اسباب کشی خود را ثبت نمایید.

در اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار نت بار می توانید تمام جزئیات بار خود را اعم از تعداد کارگر،وسایل سنگین و… ثبت کنید و بر اساس اطلاعات وارد شده سامانه به صورت هوشمند قیمت را به کاربر اعلام می کند و پس از ثبت نهایی،راننده برای به همراه کارگران درخواستی شما برای حمل بار ارسال خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

, ,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

4 × 5 =

فهرست