سامانه هوشمند توزیع بار راه اندازی شد

سامانه هوشمند توزیع بار نت بار با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد که یکی از مزیت های این سامانه حذف واسطه توزیع بار است.

در سومین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی از سامانه هوشمند توزیع بار نت بار رونمایی شد.

سامانه هوشمند توزیع بار راه اندازی شد

محمد میرزایی منش بنیان گذار نت بار در جمع خبرگاران اظهار کرد:این سامانه مختص صنعت حمل و نقل کشور در 12 فاز طراحی شده است.

وی تصریح کرد:امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی فاز اول این سامانه به بهره برداری رسید.

در این سامانه دو پنل ثبت بار باربری و شرکت های حمل و نقل،کارخانجات بزرگ و تولیدکنندگان،صاحبان بارهای عمده و مردم وجود دارد که نحوه توزیع بار با استفاده از اپلیکیشن به اطلاع راننده ها می رسد.

عموم مردم با دانلود اپلیکیشن مشتری نت بار و رانندگان سراسر ایران که دارای خودروهای وانت بار،کامیونت و تریلر هستند می توانند با دانلود اپلیکیشن رانندگان نت بار بارهای سراسر ایران را مشاهده نمایند.

این فعال صنعت حمل و نقل تصریح کرد:شرکت های حمل و نقلی در این سامانه می توانند بدون دخل و تصرف در نرخ کرایه،بارهای موجود را به رانندگان اراجاع داده و کمیسیون خود را دریافت کنند.

بنابراین رانندگان می توانند بدون نگرانی از تضیییع حقوق خود و دخل و تصرف شرکت های حمل و نقلی،اقدام به حمل بار کنند.

وی ادامه داد:رانندگان پس از رویت کرایه حمل بر روی سامانه ،بارگیری را انجام داده و به این ترتیب فرایند انتقال بار بدون دریافت هیچ مبلغ اضافه ای در سراسر کشور انجام می شود.

میرزایی منش با تاکید بر اینکه با ایجاد بازارگاههای الکترونیکی،هزینه های اضافی به مشتریان،صاحبان کالا و رانندگان کامیون تحمیل نمی شود گفت:حذف واسطه ها یکی از مزیت های سامانه های الکترونیکی حمل کالای برون شهری است که بر اساس مطالعات انجام شده با استقبال خوب رانندگان مواجه شده است.

                         شما می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر وارد سایت خبرگذاری مهر شوید .
, , ,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

نوزده − یک =

فهرست