محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در تاریخ 14 بهمن در مراسم امضای تفاهم نامه احداث واحد مسکونی برای رانندگان بخش حمل و نقل عمومی ،برون شهری گفت:به کوری چشم دشمنان مسیر رشد و پیشرفت کشور در حال طی شدن است.اگر چه مردم با کاستی هایی روبه رو هستند اما با همت و ایثاری که از خود نشان دادند و لطف الهی،در جنگ به وجود آمده دشمن را ناکام کردند و کشور همچنان مسیر صحت و سلامت را طی می کند.

احداث 226 هزار واحد مسکونی برای رانندگان

محمد اسلامی در ادامه افزود:روز زن را به تمامی همسران رانندگان و سایر بانوان فعال در مجموعه وزارت راه و شهرسازی،تبریک می گویم ،امروز با تلاش شبانه روزی تفاهم نامه احداث مسکن رانندگان امضا و مبادله می شود که این امید را بر ای رانندگان به همراه دارد تا کسانی که از این قشر صاحب خانه نیستند با حمایت های دولت ،صاحب خانه شوند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با اراده و باوری که وجود دارد احداث مسکن رانندگان در شهرهای هدف که جامعه 226 هزار نفری است طی برنامه 3 ساله انجام شود.

بخشی از احداث واحدهای مسکونی رانندگان به این شکل است که در شهرهای کوچک اراضی به رانندگان واگذار خواهد شد و در شهرهای بزرگ به شکل مجتمع سازی احداث خواهد شد.