فروشگاه اینترنتی چگونه می تواند از حمل بار هوشمند استفاده کند؟

فروشگاه های اینترنتی وتمامی شرکت هایی که در زمینه فروش آنلاین فعالیت می کنند می توانند با دریافت پنل های ویژه نت بار خدمات ویژه و منحصر به فردی را دریافت کنند.

پنل ویژه فروش آنلاین

ارتباط با کارشناسان نت بار 45175-021

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی اطلاعات کامل محصولات یک شرکت را به نمایش در می آورد و موجب تبلیغات گسترده در زمینه فعالیت شرکت می شود.کاربر پس از ورود به سایت شرکت مورد نظر محصولات موجود را مشاهده و بر اساس نیاز و قیمت مد نظر کالا یا محصول خود را خریداری کرده و با داشتن کارت پرداخت و یا کارتهای اعتباری پرداخت آنلاین را انجام میدهد.خب مشتری پس از نهایی شدن خرید انتظار دریافت محصول خود را دارد در مرحله فرآیند خرید زمانهایی جهت ارسال محصول به انتخاب مشتری مشخص می شود که باید بر اساس همان زمان محصول ارسال گردد.

فروشگاه اینترنتی چگونه می تواند از خدمات حمل بار استفاده کنند؟

حمل ایمن

فروشگاه های اینترنتی به دلیل اینکه محدودیت زمانی برای ثبت سفارش از سوی مشتری ندارند پس حجم سفارش های صورت گرفته از سوی کاربران بسیار زیاد می باشد و باید محصول های سفارش شده را با وسایل های نقلیه مناسب و ایمن به دست مشتریان و کاربران خود برسانند.

مزیت دیگر فروشگاه اینترنتی این است که کاربران در سراسر جهان امکان دارد خرید خود را در آن سایت انجام دهند پس علاوه بر فروش داخلی ممکن است فروش استانی و یا کشوری نیز داشته باشند پس باید برنامه ریزی دقیقی در مهم ترین بخش یعنی ارسال کالا داشته باشند زیرا ارسال کالا در وقت مناسب و انتخابی کاربران باعث حفظ و تعامل بیشتر با مشتریان می شود.

علاوه بر ارسال به موقع کالا هزینه حمل کالای مناسب باعث رضایت بیشتر مشتریان می شود بر اساس میزان کالا و محصولاتی که مشتریان سفارش می دهند می توان خودروها و وسایل نقلیه مناسبی جهت ارسال کالا به مشتریان ارائه داد.

تنوع محصولات موجود در سایت ها این قابلیت را برای مشتریان خود فراهم ساخته تا کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند و در صورت عدم موجودی آن را موجود کنند و با موجودیت کالا خریداران آن محصول را جهت خرید آگاه سازند.

فروشگاه اینترنتی چگونه می تواند از خدمات حمل بار استفاده کنند؟

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی
  • دسترسی راحت و سریع به تمامی محصولات
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در هزینه
  • بیمه بودن کالا
  • امکان ثبت سفارش سراسری و پوشش دهی کامل
  • عدم مشکل حمل و نقل کالای خریداری شده
مزایای فروشگاه اینترنتی با استفاده از خدمات نت بار

نت بار سامانه هوشمند حمل بار در سراسر ایران قادر به ارائه خدمات هوشمند در صنعت حمل بار می باشد و با ارائه تکنولوژی های روز دنیا در حال توسعه روز افزون این صنعت می باشد و بر اساس فعالیت هر یک از کاربران خدمات ویژه ارائه می دهد فروشگاه های اینترنتی به دلیل حجم بالای سفارش در روز نیاز به هوشمند سازی بخش و حوزه حمل و نقل و ارسال محصولات خود دارند نت بار این امکان را برای فروشگاه ها و سایر شرکت هایی که در حوزه فروش آنلاین فعالیت می کنند فراهم آورده است.

مشتریان پس از خرید کالا و محصولات مورد نظر در سایت فروشگاه های اینترنتی می توانند بر اساس حجم و وزن،نوع کالا و بسته بندی آن خودرو و یا وسایل نقلیه خود را ثبت کنند و بر اساس اطلاعات تکمیل شده وسایل نقلیه مناسب به آن ها معرفی می شود .

اعلام بار هوشمند در حال توسعه روز افزون
مزیت سامانه هوشمند نت بار
  •  حمل انواع بار
  • ارائه پنل ویژه فروش آنلاین
  • امکان رصد و پیگیری لحظه ای بارهای ارسالی
  • پوشش سراسری
  • ارائه امکانات مالی
  • قیمت دهی هوشمند
  • ارائه انواع خودروها و وسایل نقلیه سراسر ایران
  • صدوربارنامه دیجیتالی
  • بیمه کالاهای ارسالی
  • پشتیبانی 24 ساعته
حمل انواع بار

فروشگاه های اینترنتی که دارای انواع کالاها از قبیل موادغذایی،محصولات کشاورزی،ماشین آلات و دستگاه های صنعتی،پوشاک،میوه جات،صیفی جات،خوراک دام و طیور،آهن آلات،مصالح ساختمانی،لوازم و تجهیزات پزشکی،فروش لوازم ساختمانی و… هستند می توانند پنل های ویژه فروشگاه های اینترنتی را دریافت کنند و مشتریان اعلام بار خود را پس از خرید ثبت می کنند.

 انواع خودروها 

مشتریان می توانند انواع خودروهای وانت بار،کامیونت،کامیون را در پنل ثبت کنند و بر اساس وزن کالا ومحصول خود خودروی مناسب و مورد نیاز به خریدار نمایش داده می شود.

خریداران می توانند با تعیین مبدا و مقصد و زمان بارگیری را مشخص کنند و پس از تکمیل اطلاعات دیگر مانند ارزش کالای خریداری شده بار آنها بیمه می شود و در نهایت قیمت هوشمند به آنها نمایش داده می شود و رانندگان پس از پذیرش بار مورد نظر توسط راننده در محدوده محل بارگیری مشخصات راننده برای فرستنده کالا و گیرنده کالا ارسال می گردد و پس از بارگیری موقعیت کامل راننده تا زمان تخلیه بار کاملا رهگیری خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی چگونه می تواند از خدمات حمل بار استفاده کنند؟

, ,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

5 × پنج =

فهرست