شهرک صنعتی نصیرآباد با سامانه هوشمند نت بار

نت بار به عنوان جامع ترین سامانه حمل در کشور حمل بار شهرک صنعتی نصیرآباد را به صورت هوشمند انجام می دهد.کلیه صاحبان صنایع و کارخانجات می توانند درخواست خودروی باری را در سراسر کشور از طریق پنل ویژه صاحبان صنایع نت بار ثبت و پیگیری کنند.

دریافت پنل ویژه صاحبان صنایع

شهرک صنعتی نصیرآباد

شهرک صنعتی نصیرآباد در سال 1369(کیلومتر 30 جاده قدیم تهران-ساوه) جهت ساماندهی واحدهای تولیدی تأسیس شد.در این شهرک انواع موادهای غذایی،صنعت نساجی،صنعت ساختمانی،صنعت چوب،شیمیایی ،پلاستیکی،ماشین سازی خدمات خود را تولید و ارائه می دهند.

شهرک صنعتی نصیرآباد با سامانه هوشمند نت بار

نت بار

سامانه هوشمند نت بار با ارائه خدمات حمل بار هوشمند در سراسر کشور علاوه بر شهرکهای صنعتی تهران شهرک های صنعتی دیگر شهرها می توانند در هر ساعت از شبانه روز اعلام بار خود را ثبت نمایند کارشناسان نت بار با پشتیبانی 24 ساعته با شما در ارتباط خواهند بود.

ارتباط با کارشناسان نت بار 45175-021

 

مزایای پنل صاحبان صنایع
  • درخواست انواع خودروی باری(وانت،کامیونت،کامیون)
  • صرفه جویی در اتلاف وقت و هزینه
  • قیمت دهی هوشمند
  • ارائه قیمت پیشنهادی از سوی کارخانجات
  • نمایش مشخصات راننده پذیرنده بار
  • ارسال موقعیت مکانی راننده 
  • صدور بارنامه و بیمه 
  • نمایش لیست بارهای ثبت شده
  • ثبت بی نهایت کاربر 
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • پوشش سراسرکشور

در این پنل کاربران می توانند با تعیین فاکتورهایی همانند مبدأ،مقصد،تماس گیرنده و فرستنده بار،نوع بار و بسته بندی آن،نوع خودروی مورد نیاز و تعداد آن را ثبت کنند بر اساس اطلاعات تکمیل شده سامانه قیمت هوشمند خود را به شما ارائه می دهد.

حمل بار شهرک صنعتی نصیرآباد با نت بار

خودرو باری
وانت بار

کاربران می توانند انواع خودروهای باری وانت بار،کامیونت و کامیون را سفارش دهند بر اساس وزن بار خود خودروی باری مناسبی را انتخاب نمایید زیرا نوع خودرو بر قیمت نهایی تأثیرگذار می باشد.معمولا بارهایی که با وزن 200 کیلوگرم تا 1 تن را دارند و با حجم کمتری می باشد به وسیله وانت بارهایی همانند وانت پیکان،وانت مزدا ،وانت آریسان و وانت پراید حمل می شود.و بارها با وزن 1 تن تا 2 تن با وانت نیسان حمل می شود.

کامیونت

بارها با وزن 1 تن تا 6 تن به وسیله انواع کامیونت ها قابل حمل می باشد.که این کامیونت ها با ویژگی های مختلف قابلیت حمل کالاها را فراهم آورده اند.

کامیون

بارهای بیشتر از 6 تن به وسیله انواع کامیون های باری قابل حمل می باشد.اگر بار شما با وزن 10 تن باشد خودروی مناسب تک اطاقدار می باشد و کالا با وزن 15 تن باید با جفت باری یا ده چرخ حمل شود.انواع تریلی نیز قابلیت حمل بارها تا 22 تن به صورت استاندارد را دارkد اما کامیونهای بوژی و کمرشکن معمولا بارهای تا 35 تن نیز حمل می کنند.

بسته بندی کالا

قبل از اعلام خودرو به بسته بندی کالای خود توجه کنید زیرا نوع بسته بندی نیز در انتخاب شما تأثیرگذار می باشد.اگر بسته بندی به صورت کارتن باشد باید برای جلوگیری از نفوذ عوامل خارجی خودروی مسقف سفارش دهید و اگر بار به صورت پالت باشد معمولا به وسیله تریلی های کفی،لبه و ترانزیت جابه جا می شود. بارهای فله مخصوص حمل به وسیله کمپرس می باشد.معمولا جهت حمل موادهای غذایی فسادپذیر از خودروهای یخچالی با دمای مناسب استفاده می شود.

 

شهرک صنعتی نصیرآباد با سامانه هوشمند نت بار

,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

20 − هفده =

فهرست