باربری تهران و نحوه عملکرد آنها در ایران

باربری تهران و سایر باربری های شهرهای ایران می توانند با دریافت پنل ویژه شرکت حمل و نقل در سامانه هوشمند نت بار خدمات ویژه دریافت کنند.

باربری تهران با ارائه خدمات اسباب کشی

در تهران باربریها با عنواین مختلف وجود دارند که بر اساس فعالیت خود خدماتی را ارائه می دهند ممکن است باربری هایی در حمل اسباب کشی به صورت تخصصی درون شهر تهران و یا ارسال به سایر شهرستان ها را انجام دهند. این گونه باربری جهت حمل اثاثیه منزل از خودروهای کامیونت و وانت بار استفاده می کنند و با ارائه کارگر هایی که متخصص در زمینه حمل بار اثاثیه هستند خدمات بهتری را عرضه می کنند.

باربری تهران و نحوه عملکرد آنها در ایران

عوامل مختلفی روی میزان قیمت تمام شده حمل اثاثیه منزل مؤثر می باشد بر اساس نوع کالاهایی که توسط باربری حمل می شود،مسافت طی شده از مبدأ تا مقصد،تعداد درخواست کارگر و … مبالغ متنوعی به کاربران ارائه می دهند به خصوص در کلان شهرهایی مانند تهران عوامل دیگری مثل ترافیک نیز در آن نقش دارد جهت بررسی بیشتر این موضوع به مقاله ما با عنوان حمل اثاثیه منزل با سامانه هوشمند نت بار مراجعه کنید و عوامل مؤثر بر قیمت اسباب کشی را مطالعه کنید.

باربری تهران و نحوه عملکرد آنها در ایران

بر اساس حجم اثاثیه خود سعی کنید خودروهای مناسبی را درخواست بدهید و جهت دریافت اطلاعات بیشتر و افزایش آگاهی برای اینکه در قدم اول برای اسباب کشی چه اقداماتی را انجام دهید می توانید مقاله اسباب کشی منزل با سامانه هوشمند نت بار را مطالعه کنید.

کاربرانی که قصد حمل اثاثیه منزل را دارند و انتخاب باربری مناسب برایشان کار دشواری می باشد و علاوه بر انتخاب باربری مناسب نیاز به حمل بار با قیمت مناسب و به صرفه می باشند می توانند با دانلود اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار نت بار، بار اسباب کشی خود را ثبت کنند و با تکمیل اطلاعات می توانند قیمت هوشمند را دریافت کرده و با اطمینان خاطر بار خود را تا رسیدن و مرحله تخلیه کاملا رهگیری و رصد کنند.

دریافت اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار

 نت بار علاوه بر تهران دارای نمایندگی باربری در شهرهای مختلف ایران می باشد در هر شهر و استانی که هستید با مشخص کردن هر مبدأ و مقصد بدون حضور در محل بارگیری می توانید با امنیت و اطمینان بار خود را به ما بسپارید و به صورت هوشمند بار خود را از طریق اپلیکیشن رصد کنید.

باربری تهران و نحوه عملکرد آنها در ایران

باربری تهران با خدمات حمل بار کامیون

در سالهای پیش باربری ها به صورت پراکنده در سطح شهر فعالیت می کردند و این پراکندگی مشکلاتی همچون به وجود آمدن ترافیک شهری،نداشتن خدمات بهداشتی برای رانندگان،عدم وجود پارکینگ جهت حمل کامیون و … موجب به وجود آمدن شرکت پایانه ها در تهران و سایر استان ها شد.

باربری تهران و نحوه عملکرد آنها در ایران

اهداف احداث پایانه حمل کالا
  • ارائه خدمات رفاهی به رانندگان
  • افزایش امنیت رانندگان
  • تجمیع و یکپارچگی بارها
  • مدیریت منسجم بر روی حمل و نقل جاده ای
  • به حداقل رساندن تردد کامیون های یکسر خالی
  • جلوگیری از ترافیک شهری
  • ایجاد پارکینگ مناسب جهت پارک کامیون
شهرک حمل و نقل تهران

شهرک حمل و نقل تهران در زمینی با 300 هکتار در جنوب تهران قرار گرفته است و بیش از 300 شرکت حمل و نقل قادر به ارائه خدمات در زمینه حمل کالای درون شهری و برون شهری از تهران به سایر شهرهای ایران می باشند.

شرکت های حمل و نقل اعلام بارهای خود را در سالن اعلام بار پایانه به کلیه رانندگان اعلام می کنند و راننده بر اساس مسیر خود بار را انتخاب می کند قیمت پیشنهادی از سوی راننده و از سوی شرکت حمل و نقل اعلام می شود و بر اساس توافق بین آن ها راننده بار را حمل می کند و شرکت حمل و نقل بارنامه را جهت حمل کامیون برای بارهای بیرون شهری صادر می کند که در بارنامه صادر شده اطلاعات راننده،اطلاعات بار و … ثبت می شود جهت افزایش آگاه درباره بارنامه صادر شده پیشنهاد می کنیم مقاله بارنامه در باربری و شرکت های حمل و نقل را مطالعه کنید.

انواع کامیون ها در حمل بار 

جهت حمل بار، باربری تهران و سایر باربری های دیگر از انواع خودروهای خاور،ایسوزو،ده تن یا 6 چرخ(تک باری)،ده چرخ(جفت باری)،تریلی(یخچالی،ترانزیت،کمپرسی،کفی) و خودروهایی که حمل بارهای ترافیکی را بر عهده دارند استفاده می شود جهت آشنایی بیشتر مقاله بار سنگین به وسیله چه پخودروهایی حمل می شود را مطالعه کنید.

کاربرانی که قصد اعلام بار کامیون سنگین را دارند می توانند با دریافت اپلیکیشن اعلام وپیگیری بار با تکمیل اطلاعات بار خود قیمت هوشمند را دریافت کنند و پیگیری لحظه ای بار را از ابتدا تا انتهای فرآیند حمل داشته باشند.

البته صاحبان صنایع و شرکت های بازرگانی جهت حمل بار می توانند پنل ویژه و اختصاصی صاحبان صنایع را دریافت کنند و هر نوع اعلام بار خود را ثبت کنند و رهگیری بار را از زمان پذیرش بار توسط راننده تا تخلیه بار داشته باشند و به دلیل صدور اسناد دیجیتالی میتوانندحمل بار با امنیت بالا را با نت بار تجربه کنند.

باربری تهران و نحوه عملکرد آنها در ایران

دریافت پنل صاحبان صنایع

علاوه بر باربری هایی که حمل اسباب کشی و حمل بار سنگین را برعهده دارند مؤسسات حمل و نقل دیگری در تهران و سایر شهرستان ها هستند که حمل بارهای سبک و وانت بار را به صورت اختصاصی دارند و با ایجاد دفتر و شرکت های مختلف حمل بار درون تهران و یا ارسال به خارج از تهران نیز برعهده دارند معمولا از خودروهای وانت بار جهت حمل بار استفاده می کنند و ممکن است کالاهای قابل حمل اثاث منزل و یا کالاهای دیگری باشد البته وانت بارها اکثرا از 200 کیلوگرم تا نهایتا تناژ 2 تن را می توانند حمل کنند. جهت حمل بارهای وانت و انتخاب خودروی مناسب مقاله بار وانت تهران با سامانه هوشمند نت بار را مطالعه کنید.

حمل اثاثیه منزل با سامانه هوشمند نت بار

 

ارتباط با پشتیبانی نت بار 45175_021

 

,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

2 × 1 =

فهرست