اسباب کشی آنلاین چگونه می باشد؟

اسباب کشی آنلاین را با نت بار تجربه کنید.اگر قصد اسباب کشی دارید روی دریافت اپلیکیشن اعلام و پیگیری کلیک کنید تا به راحتی درخواست خود را انجام هید.

دریافت اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار

پس از دریافت اپلیکیشن صاحبان بار می توانید با مشخص کردن مبدأ و مقصد روی قسمت اسباب کشی کلیک کنید و اطلاعات را تکمیل کنید در ثبت اطلاعات کاملا دقت نمایید. هریک از این مراحل را برای شما توضیح می دهیم.

اسباب کشی آنلاین با نت بار تجربه کنید.اگر قصد اسباب کشی دارید روی دریافت اپلیکیشن اعلام و پیگیری کلیک کنید تا به راحتی درخواست خود را انجام هید.

مسافت

نت بار به عنوان سامانه هوشمند حمل بار در سراسر کشور فعالیت می کند پس شما برای ثبت بار اسباب کشی در هر مبدا و مقصدی اصلا نگرانی این را نداشته باشید.نت بار هیچ گونه محدودیتی در رابطه با مسافت و شهر ندارد.علاوه بر حمل درون شهری حمل بین شهری خود را نیز می توانید ثبت کنید.

جهت مشخص کردن مکان می توانید در قسمت جستجو مکان خود را پیدا کنید و یا می توانید روی نقشه به دنبال مکان خود باشید برای راحتی شما استان های کشور نمایش داده می شود که می توانید با مشخص کردن استان و سپس شهر مکان دقیق را به شما نشان دهد.

میزان مسافت بر روی قیمت حمل تأثیرگذار می باشد هر چه میزان مسافت بیشتر باشد هزینه افزایش می یابد.پس از تعیین مکان روی اسباب کشی کلیک کنید و وارد مرحله جدید شوید.

نوع خودرو

معمولا جهت حمل اثاثیه منزل می توانید از انواع خودروهای باری استفاده کنید.نوع خودرو بستگی به میزان و حجم بار شما دارد پس سعی کنید قبل از ثبت نوع خودرو میزان بار و وسایل منزل خود را بررسی کنید.جهت اسباب کشی آنلاین به شما وانت بار و کامیونت مسقف پیشنهاد می شود.معمولا از وانت بار جهت حمل اثاثیه منزل که به میزان کمتر می باشد استفاده می شود و از کامیونت(خاور مسقف)جهت حمل اثاثیه که بیشتر می باشد استفاده می گردد.

نوع خودرو نیز روی هزینه حمل مؤثر می باشد معمولا وانت بارها قیمت کمتری نسبت به کامیونت ها ارائه می دهند.

اسباب کشی آنلاین با نت بار تجربه کنید.اگر قصد اسباب کشی دارید روی دریافت اپلیکیشن اعلام و پیگیری کلیک کنید تا به راحتی درخواست خود را انجام هید.

 

ثبت دقیق آدرس

شماره پلاک،طبقه،تاریخ و واحد خود را چه در مبدأ و چه در مقصد تکمیل کنید.این جزئیات در محاسبه میزان هزینه تأثیرگذار می باشد و در ثبت اطلاعات اجباری می باشد.ثبت ناریخ و ساعت بارگیری فراموش نشود.

کارگر

معمولا جهت حمل به کارگر نیاز دارید به ازای هر طبقه یک کارگر سفارش دهید تعداد کارگران را ثبت کنید پس از مشخص کردن تعداد کارگران گزینه وسایل سنگین برای شما نمایش داده می شود. در صورت داشتن وسایل سنگین مانند لوازم برقی سنگین،گاو صندوق،سرویس خواب و … را مشخص کنید. وسایل سنگین به ازای هر طبقه قیمت جداگانه ای دارد که محاسبه می شود.

توجه اگر آسانسور حمل بار دارید و یا به بسته بندی نیاز دارید حتما آن را فعال کنید.

نکاتی که قبل از ثبت سفارش خود باید رعایت کنید:
  • اگر وسایلتان را بسته بندی نکردید و نیاز به کارگر بسته بند دارید باید چند روز قبل از بارگیری کارگران بسته بند را سفارش دهید که این مرحله هزینه ی جداگانه ای برای شما دربرخواهد داشت.اگر خود قادر به بسته بندی هستید پیشنهاد می شود خودتان بسته بندی را انجام دهید.
  • در هنگام بسته بندی کارتن،قیچی،چسب فراموش نشود سعی کنید از کارتن های محکم استفاده کنید و وسایل های شکستنی را کاملا جداکنید و روی کارتن حتما کلمه شکستنی را بنویسید تا کارگران هنگام حمل مواظب باشند.
  • مراقب کودکان خود در هنگام اسباب کشی باشید
  • سعی کنید لبه ی وسایل چوبی خود را با چیزی بپوشانید که دچار زدگی در هنگام حمل نشود.
  • فراموش نکنید که میزان قیمت طی 3 ساعت می باشد به ازای دقیقه و ساعتی که بیشتر طول بکشد به هزینه شما اضافه خواهد شد.
  • در فصل های تابستان به دلیل افزایش میزان چشمگیری از جابه جایی ها معمولا هزینه افزایش میابد .
,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پنج × 5 =

فهرست