حمل و نقل هوشمند چه کاربردی دارد؟

نت بار محصول شرکت دانش بنیان مبنا جهان به عنوان برترین سامانه حمل و نقل هوشمند در ایران معرفی شد.

نت بار با ارائه محصولات مختلف به کاربران مرتبط بر حوزه حمل و نقل را کاملا برطرف نموده است در ادامه به معرفی این محصولات می پردازیم.

شرکت حمل و نقل هوشمند چه کاربردی دارد؟

شرکت حمل و نقل هوشمند چه کاربردی دارد؟

حمل و نقل هوشمند

حمل و نقل هوشمند یا (ITS ( Intelligent transportation system به وسیله شرکت های دانش بنیانی که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می کنند ارائه می شود حمل و نقل هوشمند بسیار پیچیده می باشد زیرا تحت عوامل مختلف تغییر می یابد.

هوشمندسازی حمل و نقل با ارائه راهکارهای فناورانه ونوآورانه سبب خدمت رسانی به افرادی می شود که مرتبط به حوزه حمل و نقل عمومی و حمل و نقل باری می باشد.

نت بار به عنوان حمل و نقل هوشمند برای عموم افراد،رانندگان،صاحبان صنایع و شرکت های حمل و نقل و پایانه های اعلام بار کشور، خدمات ویژه و پنل های هوشمند ارائه می دهد.

اهمیت حمل و نقل هوشمند

حمل و نقل هوشمند جهت فعالیت بهتر شهروندان چه در شهرها و چه در جاده ها ارائه می شود در حمل ونقل درون شهری به دلیل ازدحام جمعیت جهت حل مشکل ترافیک و مدیریت زمان این فناوری به صورت هوشمندانه عمل می کند علاوه بر آن  در جاده ها نیز این تکنولوژی جهت حفظ و و امنیت مسافران و ایمنی کالاها و مدیریت زمان نیز راهکارهایی را ارائه می دهد.

شرکت حمل و نقل هوشمند چه کاربردی دارد؟

استفاده همگانی از حمل و نقل هوشمند

عموم افراد در سراسر جهان از حمل و نقل هوشمند با ارائه روش ها و سامانه های مختلفی استفاده می کنند.در ایران نیز نت بار با ارائه سامانه حمل و نقل هوشمند نیازهای افراد را جهت حمل بار در سراسر کشور مرتفع می کند.نت بار در سال 1397 در ایران به عنوان اولین و برترین سامانه حمل و نقل هوشمند در صنعت حمل بار معرفی گردید.با رونمایی از اپلیکیشن ویژه صاحبان بار مورد توجه صاحبان کالا شد در ایران به عنوان اولین شرکتی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می کرد جهت هوشمندسازی صنعت حمل بار قدم برداشت و با توسعه این فناوری کمک شایانی را به صنعت حمل بار ارائه کرد.اسنپ به عنوان حمل و نقل هوشمند مسافربری توانسته کاربران فراوانی را جذب نماید.

در حال حاضر عموم افراد در سراسر ایران می توانند اعلام بارهای وانت بار،اسباب کشی و کامیون سنگین را از طریق دریافت اپلیکیشن اعلام و پیگیری نت بار  ثبت و پیگیری نمایند. در مقاله های قبلی سامانه اعلام بار با ارائه برترین تکنولوژی در صنعت حمل بار را ارائه داده ایم برای مطالعه به آن مطالب مراجعه کنید.

شرکت حمل و نقل هوشمند چه کاربردی دارد؟

 

حمل و نقل هوشمند به یاری حوزه صنعت کشور آمد

به دلیل تولید میلیون ها تن در روز از صنایع مختلف ایران ممکن است با مشکل حمل و نقل مواجه شوند ما سعی کرده ایم مشکلات مربوط به تأمین خودروهای باری را برای صنایع ایران برطرف کنیم.صاحبان صنایع با استفاده از پنل ویژه صاحبان صنایع کشور می تواند اعلام بارهای سراسر کشور را از طریق این سامانه انجام دهند و دیگر نگران تأمین خودرو باری نباشند علاوه بر تأمین خودرو می توانند قیمت دهی هوشمند را پس از درخواست خودرو و تکمیل اطلاعات بار مشاهده نمایند.

بخش ویژه این خدمات رهگیری و رصد لحظه ای بار توسط تولید کنندگان و شرکت های بازرگانی می باشد که این پنل ها را دریافت نموده اند با ثبت درخواست می توانند به مشخصات راننده دسترسی یابند و از لحظه بارگیری تا تخلیه کالا در مقصد را کاملا رصد کنند.

تولید کنندگان،شرکت های بازرگانی و صاحبان صنایع در سراسر ایران می توانند از این خدمات بهره مند گردند.

رانندگان کامیون،وانت،کامیونت

پس از هوشمند سازی خودروها و ناوگان مسافربری نوبت به هوشمندسازی ناوگان های باری رسید مدیریت این خودروها به دلیل حمل کالاها در سراسر ایران بسیار مشکل و پیچیده می باشد اما در پی هر سختی،آسانی می باشد.رانندگان دارای خودروهای کامیون،کامیونت و وانت می توانند بر اساس سامانه ای که در حوزه صنعت حمل بار فعالیت می کنند بارهای سراسر کشور را به صورت هوشمند دریافت نمایند.

شرکت حمل و نقل هوشمند چه کاربردی دارد؟

خدمت نت بار به رانندگان

یکی از سختی های این شغل شریف پیدا کردن یک بار با قیمت مناسب می باشد متأسفانه به دلیل وجود واسطه گران فراوان در این حوزه،کار را برای رانندگان مشکل ساخته است.سعی کرده ایم واسطه گران صنعت بار را حذف کنیم تا رانندگان بتوانند از توزیع بار عادلانه با قیمت مناسب برخوردار گردند.دیگر نیاز به حضور در مراکز اعلام بار نیست میتوانید در منزل خود باشید یا می توانید از این شغل به عنوان شغل دوم استفاده کنید و یا ممکن است در راه مقصد جهت تخلیه بار باشید و می خواهید بار برگشت خود رانیز تأمین کنید در هر شرایطی می توانید با دریافت اپلیکیشن ویژه رانندگان از تمامی اعلام بارهای سراسر کشور مطلع شوید و از همان قسمت بار مناسب خود را پس از یافتن پذیرش نمایید نت بار پلی ارتباطی میان رانندگان و صاحبان بار می باشد.

در جاده ها ممکن است حوادثی رخ دهد برای شما این امکان را فراهم آورده ایم که در هر ساعت از شبانه روز بتوانید این حادثه را در اپلیکیشن نت بار اعلام کنید حفظ امنیت شما رانندگان بخش اصلی از کار ما می باشد.

 شرکت های حمل و نقل،هوشمند می شوند

باربری های سراسر کشور و شرکت های حمل و نقل می توانند با دریافت پنل ویژه شرکت حمل و نقل با نت بار همکاری نمایند و به درآمد بالاتر برسند شما می توانید به کلیه رانندگان در سراسر ایران بدون ازدحام وجود راننده در مراکز اعلام بار و سرو صدای ناشی از آن اعلام بار کنید پس از پذیرش بار توسط راننده به صورت هوشمند بار ارسال خواهد شد و شما رهگیری لحظه ای بار را خواهید داشت.علاوه برآن می توانید از بارهای ویژه نت بار نیز برخوردار گردید بر اساس شهر و یا استانی که می توانید پوشش دهید بارها را دریافت خواهید کرد بر اساس عملکرد شما برایتان امتیازات ویژه در نطر گرفته شده است.

شرکت حمل و نقل هوشمند چه کاربردی دارد؟

 

 

,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

سیزده + 16 =

فهرست