حمل موادغذایی با سامانه هوشمند نت بار

حمل موادغذایی یکی از اساسی ترین انواع حمل از نظر گستردگی و صادرات به کشورهای دیگر محسوب می شود.

از جمله کالاهای اساسی می باشد که نیازهای جامعه را رفع می کند پس باید در حمل آن کاملا محتاط بود تا کالا به صورت سالم توزیع شود و مورد استفاده قرار بگیرد.

در سراسر ایران کارخانجات و صنایع مختلف در زمینه مواد غذایی فعالیت می کنند و در روز میلیون ها تن در ایران موادغذایی تولید می شود.تولید موادغذایی به صورت خشک معمولا حمل آن راحت تر می باشد و در بسته بندی های متفاوت با ظرفیت های مختلف در روز ممکن است در کشور جابه جا شود و یا ممکن است به کشورهای همسایه صادر گردد.معمولا حمل موادغذایی خشک به وسیله انواع وسایل نقلیه باری بسته به وزن محموله جابه جا می شود.

وانت بارهای مسقف مواد غذایی های با ظرفیت 2 تن را قادر به جابه جا کردند هستند.کامیونت ها نیز از وزن 3 تن تا 8 تن را حمل می کنند البته حمل این نوع کالا به دلیل حساسیت فراوان باید مسقف باشد تا در شرایط جوی نامناسب به آن مواد صدمه ای وارد نشود.کامیون از تناژ 10 تا 22 تن را قادر به حمل می باشد و با افزایش وزن اضافه تناژ روی آن محاسبه خواهد شد.و انواع کامیون و تریلی های مختلف وجود دارد که معمولا از تریلی ترانزیت و چادری استفاده می شود.

Carrying food

تانکر حمل مواد غذایی

و اما حمل کالاهای فاسد شدنی بسیار مشکل بوده زیرا عوامل مختلفی روی آن تأثیر می گذارد.ممکن است این مواد فاسد شدنی به صورت فله باشد و یا ممکن است در بسته بندی های خاص در خودروهای باری یخچالی حمل شوند.معمولا حمل شیر در سراسر جهان به وسیله تانکر جابه جا می شود.

معمولا  مخازن دوجداره حمل را  در جاده های بین شهری ، بزرگراهها یا مناطق صنعتی را دیده ایم . مخازن حمل برای جابجایی موادی که امکان جابجایی آنها بوسیله کامیونت های باری روباز و چادری میسر نمی باشد طراحی و ساخته میشوند .  شاید هر کدام از ما به انواع آنها برخورده باشیم ، از مخازن حمل برای نقل و انتقال پودرها مانند آرد های صنایع غذایی و برای مایعات از قبیل آب آشامیدنی ، روغن های خوراکی ، شیر خام ، اسید و مشتقات نفتی استفاده میشود .

البته از تانکر فقط جهت موادغذایی استفاده نمی شود بلکه جهت حمل موادشیمیایی و سوخت فله نیز استفاده می گردد اما الان بحث بر روی موادغذایی می باشد و ما مثال های مرتبط با کالاهای خوراکی را می زنیم.

حمل موادغذایی با سامانه هوشمند نت بار

خودروهای یخچالی جهت حمل مواد غذایی

انواع خودروهای وانت بار،کامیونت و کامیون هستند که به صورت یخچالی بوده و مواد غذایی را در سراسر کشور جابه جا می کنند دما در این نوع خودروها جهت حمل بسیار مهم و حساس می باشد در صورتی که دما بالا یا پایین رود ممکن است روی کالا تأثیر بگذارد.

تفاوتی ندارد که از چه خودرویی جهت حمل خود موادغذایی استفاده می کنید.داشتن خودروی مناسب مستلزم داشتن یخچال استاندارد است.و تنها خودروهایی نیاز به استفاده از یخچال خودرو دارند که شرایط نگهداری موادغذایی مستلزم دمای پایین باشد.

حمل موادغذایی با سامانه هوشمند نت بار

صاحبان صنایع و کارخانجات

صاحبان صنایع و تولیدکنندگان صنعت غذا می توانند با دریافت پنل ویژه صاحیان صنعت مواد غذایی نت بار هر نوع اعلام بار در سراسر ایران را انجام دهند.استفاده از سامانه نت بار مزایای بسیاری دارد.

مزایای پنل ویژه صاحبان صنایع :
  • اعلام انواع بار
  • درخواست انواع خودرو باری
  • اعلام بار درون و بیرون شهری
  • پوشش دهی سراسری
  • قیمت دهی هوشمند
  • ارسال موقعیت و اطلاعات پذیرنده بار
  • صدور بیمه و بارنامه
  • ارسال کد بارگیری و تخلیه به فرستنده و گیرنده بار
  • پیگیری لحظه ای
  • مشاهده موقعیت راننده 
  • افزایش امنیت بار
  • مدیریت زمان
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • امتیازدهی بر اساس عملکرد در پنل

دریافت پنل ویژه صاحبان صنعت مواد غذایی

جهت ارتباط با کارشناسان نت بار 45175-021

مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود:

حمل بار شهرک صنعتی درتهران و سایر استانها
,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

4 × 5 =

فهرست