حمل صنایع چوب با سامانه هوشمند نت بار

حمل صنایع چوبی با سامانه هوشمند نت بار امکان پذیر می باشد کاربران عموم مردم،فروشنده ها و صنایع تولیدی این محصولات می باشند که جهت ارسال این محصولات به کامیونت و یا کامیون های مسقف نیاز دارند.

جهت اعلام بار خود در سراسر کشور کلیک کنید(مختص صاحبان بار)

 

صنایع چوبی

محصولات چوبی بسیار گسترده و متنوع هستند و در سراسر کشور تولیدکنندگان بزرگی در این حوزه خدمات خود را چه به صورت حضوری چه به صورت آنلاین ارائه می دهند از انواع این محصولات می توان به مبلمان،سرویس خواب،سرویس غذاخوری و … اشاره کرد. در واقع چوب بهترین مصالح در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود و تنوع های مربوط به صنایع چوبی بسیار گسترده می باشد.

صاحبان صنایع چوبی

صاحبان صنایع چوبی در سراسر کشور که محصولات خود را چه در داخل شهر و چه ارسال بیرون شهری دارند می توانند با اعلام بار هوشمند و آنلاین خود در سامانه نت بار از مزیت های این پنل برخوردار گردند کلیه خدمات مربوط به ارائه این پنل به صورت رایگان می باشد.

حمل صنایع چوب با سامانه هوشمند نت بار

مزایای پنل ویژه صنایع
  • قیمت دهی هوشمند
  • اعلام بار سراسر کشور
  • پیگیری و رصد بار اعلام شده
  • ثبت بی نهایت کاربر
  • مشاهده لیست تمامی بارهای ثبت شده روی نقشه 
  • مشاهده مشخصات راننده پس از پذیرش بار
  • صدور بارنامه
  • افزایش امنیت ارسال بار 
  • امکان لغو بار اعلام شده
  • امکان ثبت قیمت پیشنهادی شما

 

شرکت حمل و نقل هوشمند چه کاربردی دارد؟

ارتباط با کارشناسان نت بار 45175-021 

پنل ویژه صاحبان صنایع

جهت در یافت این پنل ویژه و اعلام بار خود با کارشناسان نت بار تماس حاصل نمایید پشتیبانی نت بار به صورت 24 ساعته انجام می شود و پاسخگوی شما کاربران می باشد.

پس از دریافت پنل می توانید در قسمت اعلام بار بارهای خود را با تکمیل اطلاعات ثبت نمایید پس از ثبت اطلاعات سامانه قیمت خود را ارائه می دهد شما می توانید قیمت پیشنهادی خود را ثبت کنید و سفارش خود را نهایی کنید پس از ثبت نهایی در مرحله ی پیگیری قرار می گیرد و پس از پذیرش توسط راننده در نزدیک ترین مسیر شما،مشخصات راننده در پنل به شما نمایش داده می شود.

خودروهای باری

کاربران جهت ثبت سفارش خود می توانند انواع خودروهای وانت،کامیونت و کامیون را سفارش دهند و بار خود را با خیالی راحت ارسال نمایند.براساس حجم و وزن بار خود خودروی باری مناسبی را سفارش دهید که به کالای شما آسیبی وارد نشود.این نوع محصولات معمولا وزن کم با حجم زیادی دارند که بر اساس حجم خودروی باری مناسب را سفارش دهید.معمولا خودروهای باری مسقف جهت حمل مناسب هستند در صورت شرایط جوی نامناسب لطمه ای به کالا وارد نشود.

حمل بار به شهرستان با سامانه هوشمند نت بار

 

, ,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

1 × یک =

فهرست