حمل بار به شهرستان با سامانه هوشمند نت بار

سامانه هوشمند نت بار با ارائه فناوری های مدرن و به روز دنیا با ارائه اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار نت بار خدمات ویژه جهت حمل بار به شهرستان های سراسر ایران ارائه می کند.

نت بار سامانه هوشمند خلاق در زمینه حمل بار

اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار نت بار را دانلود کنید
اپلیکیشن رانندگان نت بار
پنل ویژه شرکت حمل و نقل
پنل ویژه صاحبین صنایع
ارتباط با پشتیبانی نت بار 45175-021

-جهت اعلام بار در سامانه نت بار هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد شما می توانید انواع بارهای وانت بار،اسباب کشی و سنگین کامیون را ثبت کنید و فرآیند حمل بار خود را در این سامانه از ابتدا تا انتها پیگیری کنید.

فرآیند حمل و ارسال بار در بیرون شهر با حمل کالا در درون شهر متفاوت می باشد و این تفاوت در میزان هزینه است.

کالاهای متفاوتی در بین شهرها جابه جا می شوند این کالاها امکان دارند از لحاظ ظرفیت و نوع بار و بسته بندی بار متفاوت باشند و هر محموله ایی باید با وسیله ی مشخص شده ای حمل شود.

معمولا جهت حمل کالا از یک شهر به یک شهر دیگر از خودروهای وانت بار (بارهایی با ظرفیت 200 کیلو گرم تا 2 تن قابلیت جابه جایی دارد)،کامیونت(بارهایی که ظرفیت 2 تا 6 تن قابلیت جابه جایی دارند و کامیونت دارای انواع مختلف با تناژهای متفات می باشد)،سنگین کامیون(تریلر،ده تن ،جفت باری که با ظرفیت 2 تن تا 24 تن وحتی تریلرهای سنگین امکان دارد تا 30 تن نیز بار جابه جا کنند) استفاده می شود که هر کدام از این خودروهای باری باویژگی های مختلف مختص حمل کالاها با بسته بندی های خاص می باشند.

حمل بار به شهرستان با سامانه هوشمند نت بار

حمل بارهای وانت

بارهایی که باوانت حمل می شوند معمولا با تناژهای سبک هستند که در بین شهر جابه جا می شود و عوامل مختلفی روی این نوع حمل تأثیر می گذارد.بر اساس کالای خود می توانید وانت بارهای مختلف را درخواست بدهید هر کدام از وانت بارها بر اساس تناژها و ظرفیت های مشخص شده ای می توانند بار جابه جا کنند.

حمل بار به شهرستان با سامانه هوشمند نت بار

عوامل مؤثر در هزینه خودروهای وانت بار
  • مسافت
  • تناژ
  • خواب خودرو
  • هزینه کارگر
نحوه ثبت بار وانت بار در نت بار

جهت حمل بارهای درون وبیرون شهری می توانید از اپلیکیشن نت بار اعلام بارهای خود را انجام دهید و بر اساس تکمیل اطلاعات بار خود به صورت هوشمند برای شما قیمت نمایش داده می شود و در صورت تأیید و ثبت نهایی می توانید بار را در قسمت پیگیری بار در اپلیکیشن وضعیت بار را مشاهده کنید.در این قسمت هر نوع وانت بار را می توانید درخواست کنید.

 

حمل بارهای اسباب کشی

اسباب کشی حمل حرفه ای و تخصصی می باشد پس برای حمل بار اثاث منزل خود باید محتاطانه برخورد کنید و از باربری کمک بگیرید که به صورت تخصصی در این نوع حمل فعالیت می کنند.

باربریها و شرکت های مختلفی در تهران و سایر شهرستان ها در این زمینه فعالیت می کنند که هر کدام از آن ها نرخ های متفاوتی ارائه می دهند.شاید در پیدا کردن یک باربری خوب سردرگم شوید و باعث افزایش استرس شما شود ولی جای نگرانی نیست.

حمل بار به شهرستان با سامانه هوشمند نت بار

نحوه ثبت بار اسباب کشی در نت بار

نت بار از باربری ها و رانندگان متعهد و مسئولیت پذیر در این امر استفاده می کند که نیازی به هیچ گونه نگرانی در این زمینه نمی باشد فقط کافی ست با دریافت اپلیکیشن نت بار پس از مشخص کردن اطلاعات خود با تعیین مبدأو مقصد وارد قسمت اسباب کشی شوید و با تکمیل اطلاعات مربوط به بار اثاث منزل خود مانند مبدأ و مقصد و مشخص کردن طبقات ،تعداد کارگر درخواستی،ساعت و تاریخ بارگیری ،ثبت وسایل سنگین مانند لوازم برقی سنگین،کتابخانه و وسایل چوبی بزرگ،گاوصندوق و …می توانید قیمت کاملا دقیق و هوشمند دریافت کنید که در صورت تأیید و ثبت نهایی می توانید در قسمت پیگیری بار اسباب کشی وضعیت را مشاهده کنید و در صورت پذیرش بار شما توسط راننده دسترسی به اطلاعات تماس راننده خواهید داشت و از لحظه ی حرکت راننده تا لحظه ی تخلیه بار می توانید وضعیت بار را رصد کنید.

در این قسمت شما می توانید کامیونت (خاور تا ایسوزو مسقف) و نیسان جهت حمل بار اثاث منزل خود درخواست کنید سعی کنید بر اساس حجم بار خود خودروی باری مناسب انتخاب کنید.

حمل بار سنگین کامیون

بارهای سنگین با نوع بارهای بسیار متنوع و نوع بسته بندی بسیار متفاوت حمل می شوند.کامیون ها جهت حمل بارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد ظرفیت حمل بار با کامیون از 6 تن تا 40 تن مخصوص کامیون هایی که بارهای سنگین و ترافیکی حمل می کنند می باشد.

حمل بار به شهرستان با سامانه هوشمند نت بار

مقررات و ضوابط حمل بار در کشور

مقررات حمل بار در جاده های کشور توسط وزارت راه و شهرسازی با استناد به ماده (14) قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و اخذ جرایم رانندگی تعیین گردیده است که به شرح زیر می باشد:

  • وزارت راهداری می تواند در آزادراه های کشور وسایل لازم برای اندازه گیری ابعاد و وزن محور وسایل نقلیه سنگین را تهیه و مورد استفاده قرار دهد
  • سازمان راهداری می تواند با جلب مساعدت نیروی انتظامی از عبور و مرور وسایل نقلیه که وزن و طرز بارگیری و طرفیت آن اضافه بر میزان مجاز می باشد جلوگیری نماید.

حمل بار به شهرستان با سامانه هوشمند نت بار

نحوه ثبت بار،بار سنگین در سامانه نت بار

در سامانه نت بار علاوه بر اعلام بار وانت و اسباب کشی می توانید بار سنگین نیز ثبت کنید و با مشخص کردن مبدأ و مقصد و تکمیل اطلاعات مربوط به بار مانند زمان و تاریخ بارگیری،نوع بار،بسته بندی بار،تناژ بار می توانید در پیش فاکتور هزینه حمل خود را به صورت هوشمند مشاهده کنید و در صورت ثبت نهایی بار خود را می توانید همانند بارهای وانت و اسباب کشی پیگیری کنید.

در صورت پذیرش نشدن بار توسط راننده شما می توانید بار ثبت شده خود را در اپلیکیشن لغو کنید.

 

,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پنج × 2 =

فهرست