باربری درون شهری تهران و حمل بار با نت بار

باربری درون شهری تهران و حمل انواع بار در سامانه هوشمند نت بار کلیه باربری ها و شرکت های حمل و نقل می توانند با دریافت پنل ویژه شرکت های حمل و نقل اعلام بارهای ویژه دریافت کنند و پنل های ویژه کارخانجات را در اختیار کلیه صنایع کشور قرار دهند.

باربری درون شهری تهران و حمل بار در نت بار

پنل ویژه شرکت حمل و نقل
پنل ویژه صاحبان صنایع کشور

صاحبان بار با دریافت اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار نت بار می توانند بار خود را ثبت نمایند،هیچ گونه محدودیتی در اعلام بارهای شما وجود ندارد می توانید بارهای وانت،اسباب کشی و کامیون را در نت بار ثبت کنید و درخواست خود را از طریق اپلیکیشن پیگیری کنید.

اگر قصد اعلام بار دارید وارد لینک زیر شوید
اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار نت بار را دانلود کنید
ارتباط با پشتیبانی 45175-021

 

باربری درون شهری تهران و حمل بار در نت بار

نت بار

سامانه نت بار در صنعت حمل ونقل با ارائه سامانه اپراتوری اعلام بار سراسری،پنل های اختصاصی،شرکت های حمل و نقل و پایانه ها،پنل های اختصاصی و اعلام بار هوشمند صنایع کشور،سامانه اتصال صاحبان بار به متولیان حمل و نقل،ارائه اپلیکیشن اعلام و پیگیری بار،سامانه مدیریت تردد و سوخت رانندگان شهری و جاده ای جهت بهینه سازی مصرف سوخت،ارائه تکنولوژی و اپلیکیشن رانندگان،ارائه رهگیری کامل بارتوسط صاحبان بار و شرکت های حمل و پایانه های کشور با هدف توسعه پایدار صنایع،هوشمندسازی صنعت حمل بار،مدیریت صحیح ناوگان طراحی و پیاده سازی گردیده است.

باربری درون شهری تهران و حمل باربا نت بار

به طور کلی در جابه جایی وحمل و نقل دو واژه مهم وجود دارد یکی از این واژه ها راه ها و واژه دیگر وسایل نقلیه جابه جایی می باشند و با پیشرفت تکنولوژی در عصر ارتباطات همواره دچار تغییرات عمده شده اند و راه های زمینی،هوایی و دریایی با کیفیت های بسیار بالا ساخته شده اند.

باربری درون شهری تهران و حمل باربا نت بار

باربری

جهت حمل انواع کالا و اقلام نیاز به یک باربری داریم که یک باربری خوب نقش بسیار مهمی در حمل کالا دارد. کالاها به شیوه های مختلف زمینی،هوایی ،دریایی و ریلی ارسال می گردد که رایج ترین شیوه حمل زمینی می باشد که انواع مختلفی از باربری ها و جود دارد که هر کدام خدمات خود را ارائه می دهند.

باربری درون شهری

باربری ها،اتوبارها و مؤسسات حمل و نقل شرکت هایی هستند که در زمینه حمل بار سنگین،وانت بارهاو اسباب کشی خدمات خود را ارائه می دهند و پس از تأیید صلاحیت و مدارک و مجوزات لازم جهت تأسیس یک باربری را از سوی اداره حمل و نقل کالا در استان خود دریافت می کنند.

باربری درون شهری تهران و حمل باربا نت بار

مجوزات جهت تأسیس باربری
شرایط مدیرعامل باربری
  • داشتن گواهی پایان خدمت سربازی
  • حداقل سن 25 سال
  • حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
  • پیرو دین اسلام و یا یکی از ادیان قانون اساسی باشد
  • داشتن رزومه مناسب در صنعت حمل و نقل
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
مدارک مورد نیاز باربری
  • عکس مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • تنظیم اساسنامه و تقاضانامه
  • ارائه سند مالکیت یا اجاره نامه
  • ارائه مدارک تحصیلی
  • ارائه مدرک پایان خدمت یا معافیت
  • ارائه شناسنامه و کارت ملی
  • ارائه مدارک مربوط به خودرو و یا ماشین های باربری مانند وانت بار،کامیون و یا تریلی شامل سند یا کارت مالکیت خودرو
  • کارت هوشمند خودرو و یا کارت ماشین

باربری ها و شرکت های حمل و نقل ممکن است در شهر خود مجوز ارسال کالا وحمل کالا را داشته باشند که معمولا دارای تعدادی خودروهای سنگین از قبیل تریلی،تک،جفت و… هستند که جهت حمل انواع بارها مورد استفاده قرار می گیرد.

اتوبارها که در اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل فعالیت می کنند معمولا دارای تعدادی کامیونت و کامیون و وانت بار می باشند که به صورت سنتی فعالیت کرده و حمل بار تخصصی را انجام می دهند.

مؤسسات حمل و نقل در یک شهر دارای تعدادی وانت مانند وانت پیکان و وانت نیسان و … هستند که خدمات درون شهری را انجام می دهند ممکن است کالای قابل حمل اثاثیه منزل باشد ممکن است کالاهایی با ظرفیت 200 کیلو تا 2 تن باشد.

این شرکت ها خدمات خود را به صورت قانونی انجام می دهند اما به دلیل روش سنتی که در حمل و نقل به کار می گیرند ممکن است مشکلاتی به وجود آید.

باربری درون شهری تهران و حمل باربا نت بار

اعلام بار در نت بار

سامانه هوشمند نت بار در راستای به روز کردن خدمات حمل بار در ایران به عنوان اولین سامانه هوشمند و جامع کشور بر آن شده است که فعالیت های این شرکت ها را با فناوری ها و تکنولوژی های نوین بهبود بخشد.

شما می توانید اعلام بارهای درون شهری و بیرون شهری خود را در سامانه نت بار ثبت نمایید و فرآیند حمل بار خود را از ابتدا تا انتها پیگری کنید.

بار وانت تهران با سامانه هوشمند نت بار

حضور در مراکز اعلام بار

معظل بسیار بزرگی که برای اکثر پایانه ها حضور و تجمع تعداد زیادی از رانندگان بود در این سال های اخیر به دلیل بیماری کرونا حضور در پایانه ها به صورت کمتر اتفاق می افتد اما این مشکل همچنان وجود دارد نت بار سعی دارد تا این مشکل را به حداقل برساند جهت حل این مشکل نت بار پنل های ویژه باربری ها و پایانه ها را ارائه داده است که شرکت های حمل و نقل بدون حضور هیچ راننده ایی بتوانند اعلام بارهای خود را انجام دهند و بارهای اعلام شده را به صورت هوشمند و آنلاین به دست تمامی رانندگان برسانند این پنل ها خدمات ویژه دیگری نیز ارائه می دهند.

رانندگان

کلیه رانندگان که بار درون شهری و بیرون شهری حمل می کنند و دارای خودروهای وانت بار،کامیونت و کامیون هستند می توانند با دانلود اپلیکیشن رانندگان نت بار کلیه بارهای اعلام شده سراسر ایران را مشاهده و پذیرش کنند و بدون حضور در مراکز اعلام بار و پایانه ها از تمامی بارهای موجود سسراسر ایران مطلع شوند و این امکان وجود دارد که درخواست بار برای ما ارسال کنید و به درخواست های شما پاسخ خواهیم داد.

باربری درون شهری تهران و حمل باربا نت بار

 

 

اپلیکیشن رانندگان نت بار را دانلود کنید

 

,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

ده − 5 =

فهرست