وزیر راه و شهرسازی از بازارگاه الکترونیکی حمل بار رونمایی کرد

بازارگاه الکترونیکی حمل بار با حضور وزبر راه و شهرسازی در سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته از بازارگاه الکترونیکی حمل بار رونمایی کرد.

کسب تندیس برترین سامانه هوشمند حمل بار

محمد میرزایی منش مدیرعامل شرکت نت بار در این باره گفت:این سامانه از امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی دکتر اسلامی رسما کارخود را آغاز کرده و به فعالان عرصه حمل بار به منظور شفاف سازی فرآیند کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد:از 12 فاز طراحی شده این سامانه هم اکنون فاز یک این سامانه به اجرا رسیده و می توانیم با راه اندازی این سامانه ها استانداردهای حوزه حمل بار را به استانداردهای بین المللی نزدیک کنیم.

باربری ها می توانند از طریق این سامانه نسبت به ثبت بار از طریق پنل باربری اقدام کنند و نمامی جابه جایی و مبالغ پرداخت شده بین شرکت و رانندگان را به طور شفاف در این سامانه مشاهده کنند.

مدیر عامل نت بار گفت:این بازارگاه الکترونیکی در جهت حذف هزینه های سودجویان عمل می کند و با استفاده از این بازارگاه هزینه ای به فعالان این صنعت تعلق نمی گردد و رقیبی هم برای باربری نمی باشد.

بنیان گذار سامانه نت بار در جریان فرآیند جذب و توزیع بار گفت:مرحله راستی آزمایی طی سه مرحله صورت می گیرد تا مشکلی برای طرفین ایجاد نشود و قیمت ها بر اساس نرخ مشخص شده و بر اساس مصوبه تن بر کیلومتر محاسبه می گردد .

در حال حاضر4500 راننده در سامانه نت بار با دانلود اپلیکیشن رانندگان نت بار عضو هستند و هدف اصلی ارتقای صنعت حمل و نقل به ویژه حمل و نقل بین المللی و ترانزیت است.

وزیر راه و شهرسازی از بازارگاه الکترونیکی رونمایی کرد

وزیر راه و شهرسازی از بازارگاه الکترونیکی حمل بار رونمایی کرد

                      جهت مشاهده مطالب بیشتر وارد سایت پایگاه خبرگزاری وزارت راه و شهرسازی شوید.

 

, ,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

9 − 7 =

فهرست