مرز بازرگان در دست ایمن سازی و بهینه سازی

اولویت برنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایمن سازی بزرگترین مرز زمینی(بازرگان)می باشد.
به گزارش تین نیوز رضا اکبری پس از بازدید از راه های ارتباطی که به مرز بازرگان منتهی می شود گفت:

محورهای شریانی خوی -ایواوغلی و ماکو-بازرگان از محورهای مهم ترانزیتی کشور است زیرا بیشترین مبادلات کالا با کشور ترکیه و اروپا از طریق این محور انجام می گیرد.

ایمن سازی مسیر بازرگان به عنوان بزرگترین محور ترانزیتی

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت:سازمان راهداری توجه ویژه ای به این محورهای شریانی دارد و عملیات تعریض این محورها و خط کشی و ایمن سازی آن ها پیگیری می شود.

وی ادامه داد:طرح ساماندهی محور خوی_ایواوغلی با اعتبار 364 میلیارد ریال ایمن سازی محورهای شریانی حوزه شهرستان سلماس،اقدامات بهسازی سالن تجاری پایانه مرزی بازرگان در جهت اجرای طرح مدیریت یکپارچه پایانه مرزی به صورت پایلوت در این مرز،پل پنج دهانه 22 متری مهلذان شهرستان خوی که بخشی از پروژه های مورد بازدید بود تنها گوشه ای از طرح های عمرانی در دست اقدام این اداره کل در شمال استان است.

مرز بازرگان در دست ایمن سازی و بهینه سازی

احداث پل پوش آباد اشنویه یکی دیگر از پروژه های مورد بازدید در 11 دهنه 10 متری و با پیشرفت فیزیکی بالغ بر 50 درصدی در حال انجام است و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی بازدید از محورهای اصلی در جریان پروژه هایی از قبیل پروژه های تعریض محورها،ساخت و توسعه ابنیه فنی،خط کشی،حذف نقاط پرحادثه قرار گرفت.

بازرگان یکی از مهمترین مرزهای زمینی کشور بوده که در مرز ایران با ترکیه قرار دارد.

,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

هفت + پنج =

فهرست