ساماندهی حمل و نقل هوشمند بار با ارائه راهکارهای نوین

صنعت حمل و نقل بار بسیار صنعت گسترده ای در زمینه ارائه خدمات می باشد که بازارگاه های مختلفی به گونه های متفاوتی در حال توسعه و ساماندهی این صنعت هستند.

شرکت دانش بنیان مبنا جهان با پیشروی در زمینه ITS و به کارگیری متخصصان حرفه ای با ارائه سامانه هوشمند حمل بار نت بار توانسته این صنعت را روز به روز گسترش دهد.

به گزارش خبرگزاری همه نیوز به کد خبری 11219 مورخ 1399/12/25 شرکت خلاقی موفق شده است با ارائه سامانه هوشمند حمل و نقل،حمل بار در ایران را ساماندهی کندو سیستم سنتی این صنعت را دگرگون سازد.

ساماندهی حمل و نقل هوشمند بار

به گزارش خبری همه نیوز محمد میرزایی منش مدیرعامل این شرکت گفت:این شرکت جهت ساماندهی،ایجاد و توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل بار برای کاهش مصرف سوخت و نوآوری در این صنعت فعالیت می کند.

خدمات سامانه هوشمند حمل بار نت بار

این سامانه در سراسر کشور قادر به ارائه خدمات می باشد کلیه کاربران صاحبان صنایع،باربری ها و سایر شرکت های حمل و نقل،پایانه های کشور،عموم مردم،رانندگان دارای خودروهای وانت بار،کامیونت و کامیون می توانند از خدمات نت بار استفاده کنند.

مزایای سامانه نت بار

مدیرعامل این مجموعه ی دانش بنیان درباره مزایای نت بار گفت:رانندگان بدون حضور در پایانه ها و مراکز اعلام بار می توانند بار مورد نظر خود را حمل کنند و از مزیت دو سر بار بردن نیز بهره مند شوند،تسهیل حمل و نقل بار برای صاحبان بار،حذف دلالان بار،قیمت دهی هوشمند سامانه از جمله مزایایی ست که این سامانه عرضه می کند.

وی ادامه داد:در حال حاضر 39 هزار راننده فعال یا این مجموعه فعالیت می کنند و پس از احراز هویت قادر به حمل کالا می باشند.

سیستم حمل و نقل کشور در حال تحول است و تلاش این است که با تزریق فناوری و ارائه راهکارهای نوآورانه شرایط بهینه تری در این صنعت ایجاد کنیم.

ساماندهی حمل و نقل هوشمند بار با ارائه راهکارهای نوین

                                         جهت مشاهده مطالب بیشتر وارد سایت خبرگزاری همه نیوز شوید.
, ,

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شش − دو =

فهرست